![]() |
Sv: Hvordan gjøre katter husrene
Nille: Var det dere som holdt til å Skillebekk??? :eek: Var mye innom den butikken da jeg bodde der for mange år siden!
Paradisoskar: Haha, referanse would be the right word, yes! Sånn går det rett før leggetid med linsene ute og brillene ute av syne (har lett etter dem i to uker nå...) Jeg har også forelsket meg totalt i disse krapylene jeg fant på finn no, så om jeg ikke finner ut noe snart om min potensielle kattepus, så ringer jeg: http://cache.finn.no/mmo/4/139/870/54_1744034776.jpg |
Den butikken het visst Opus 8 når jeg tenker meg om, men det kan kanskje stemme?
Rockantikvariatet og Bennys var mine store svakheter i gamle dager. |
Sitat:
|
såå søte puser!!! har selv kattepuser, er så herlige dyr:D
|
Sååå skjønne puser ja:) Ligner på min, bare at den har noen hvite flekker..
Inatt kom pus seg inn på soverommet mitt, hun er bare en kattunge da. Så kom hun opp i sengen å begynnte å leke med meg å springe i sengen. Veldig fint å våkne med klørne hennes i armen min :rolleyes: Jeg fikk henne ned på gulvet igjen. Men da jeg våknet idag tidlig var hun på plass igjen, å da hadde hun tisset i sengen min. For en grisepus asså, så hadde hun gravd over tisset med dyna mi. Den ligger forresten i maskina på kokvask nå:) Ja, det jeg er redd for er at hun skal fortsette med å tisse rundt omkring. Hun er jo flink til å gå på do i kassa si, å jeg passer på at det er rent og fint der. Jeg kan ikke skjønne hvorfor hun tisset i sengen asså! Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at det ikke skal skje? |
Etter hva jeg har lest meg fram til, og fått tips om, om du tar dem i akten, så er det greit å gi strengt uttrykk for at det ikke er greit, og bære dem rett i kassa. Men det må skje fort, har det gått for lang tid, så skjønner de ikke hva du er sinna for!
|
Ja, det gjorde jeg så fort jeg oppdaga det:)
Men jeg er redd det var en liten stund siden. Hun herjet fært i fotenden av senga før jeg oppdaga den våte flekken under den våte dyna.. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17. |