![]() |
Sv: Mat-galleri?
Enig :ja:
|
Sitat:
Inntil det er ferdig så er bilder i oppskriftstråder og egne tråder med bare bilder. Hver enkelt bruker har også mulighet til å opprette album i profilen sin, bilder lastet opp der kan legges inn i innlegg, se under bildet for kode som kan klippes og limes. |
Flott, blir spennende å se. :D
|
I dag lagde jeg bare verdens BESTE kylling-gryte!!!
Dette er seriøst en smak jeg unner en hver tunge å oppleve.... 4 kyllingbryst 1 pk bacon 1\2 pakke soppblanding fra Rema 1000 1\2 rødløk 1\2 rød paprika 1\2 brokkoli 6 jalapenos-ringer fra glass 1 boks seterrømme 1\2 boks fløte 1 ts hot curry paste 1 kylling-buljong terning Litt kvertet pepper - skjør kylling i terninger og stek - tilsett løk og brokkoli i biter - hell i rømme og fløte + krydder - tilsett de øvrige ingrediensene - gi et lite oppkok Jeg hadde ikke noe tilbehør til, men for de som spiser lavkarbo-brød, passer sikkert dette fint til. Om ikke kanksje litt salat! http://3.bp.blogspot.com/_iF1_M6YgM-...Sommer+054.JPG |
SIKLE!! Den skal jeg lage til middag i morgen!
|
Jaa syns dette er en kjempegod idè..!! Liker å ta bilde av maten jeg lager av og til ja, for vet selv hvor inspirerende det er å se. Har samlet mine bilder inne på lavkarbohjemmesiden min, men hadde vært kjempegreit å hatt et sted her inne og lagt de ut!
|
Ny oppskrift fra meg :)
Omlett... 6 egg 1\3 brokkoli 2 kylling- og kalkun-pølser 1\2 paprika 1\3 rødløk Raspet ost Pizzakrydder, kvernpepper, aromat Vok alt i en stekepanne og hell over pisket egg og strø på ost. La det omletten feste seg litt før den settes i ovnen på varmluft til osten er sprød og god :sikle: http://1.bp.blogspot.com/_iF1_M6YgM-...00/mat+033.JPG |
Jeg er riktignok ingen stor omelett-fan, men den der så fantastisk ut! *dåne*
|
Sitat:
|
Super idè med galleri.:) Men for å gjøre det oversiktlig så er det kanskje lurt at det er BARE bilder og oppskrifter der. Det blir fort så mange komnetarer til oppskriftene her på forumet at det er vanskelig å finne fram.
Rett og slett ei REIN illustrert kokebokside. Det er jo artig å få skryt til oppskrifter en har lagt inn (har opplevd det en gang). Men det kunne kanskje være en egen "komentar-spalte" som låg som et ikon på bilde/oppskrift. Der kunne folk komentere, og komme med sine egne vrier på oppskrifta. Mvh Grovsnus ha en fin dag |
Sitat:
|
Fader, dette var jo helt genialt! Veldig inspirerende!
|
Har lagt ut masse bilder av mat og bakverk på profilen min :)
Noen andre som har bilder til å inspirere med? |
Det var en god ide :) Men hvordan kan man legge til en kommentar spalte?? (må bare ha alle spm på det rene før ma starter)[/quote]
Hvordan en skal legge til en komentarspalte vet jeg ikke. Men jeg har oppfattet såpass at her inne på forumer er det folk som er meget oppegående når det gjelder data. ( for meg er det fremdeles nr. før trolldom) Mvh Grovsnus Ha en fin dag |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34. |