Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Personvekt (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20980)

Gracella 21-08-08 23:27

Sv: Personvekt

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gracella (Innlegg 520407)
:d:d

hvor ble lol-emoene min av???

:D:D

Lava 21-08-08 23:36

Viser ikke annet enn kg den jeg kjøpte på apotek1

men husk å ha stabilt underlag dere da, når dere veier dere,
min oppfører seg tullat hvis den står på teppet ol,
så flatt hardt gulv må til.

magdalena 22-08-08 10:19

Kjøpte en glassvekt fra Vitus apotek rundt juletider i fjor.Den kostet 249 kr og viser vekt,bmi og fettprosent.Man programmerer høyden sin,alder,kjønn og navn på den.Tror den kunne lagre opptil 8 personer.Ganske fornøyd med den,men tar fettprosent målingen med en klype salt,men morro og følge med på bmi også.

Photobscura 22-08-08 12:01

Dersom det stemmer det med fettprosenten, at den bare måler opp mot hoftene, så kan jeg i det minste late som om alt er på stell der :p. Jeg har nesten ikke underhudsfett i leggene, så det kan jo bli interessant.
Men skal sjekke med Vitus-apotekene.

Gracella: Det blir sånn når du skriver så lite, av en eller annen grunn...

Photobscura 22-08-08 12:14

Nå ringte jeg Vitus, men fikk beskjed om at med mindre jeg bodde i et hus som er hundre prosent i vater, så kunne jeg bare glemme det. De hadde bare i den butikken (Byporten kjøpesenter) fått 25 stykker i retur, og selgeren jeg snakket med hadde ikke en gang fått den til å fungere korrekt i sitt nyoppusede hjem. Jakten fortsetter :o

magdalena 22-08-08 13:40

Merkelig.. Min fungerer gullegodt den:confused: Var jo egentlig skeptisk med tanken på at den er så billig og samt litt mer avansert enn en vanlig badevekt,som gjerne er i samme prisklasse,men jeg gav den en sjanse,og har ikke angret på det!:)

The Cat 26-08-08 20:53

Hmm, vi har nettopp kjøpt ny vekt til 499 på Expert...jeg gikk fra badet til stua for å fortelle Mannen at jeg hadde gått ned 2,2 kg siste uka, med da jeg kom tilbake til badet hadde jeg lagt på meg 700gram igjen... Er det grunn til retur?? Syns det er for dumt å skulle betale såpass mye for noe som varierer så mye når en veier seg flere ganger på rad (-og det gjorde jeg av gammel vane fra den gamle vekta...)

Photobscura 26-08-08 23:47

Ja! Lever den tilbake! Hui! Med mindre du bor i et stort slott, og du måtte gå veldig langt, typ gjennom fjorten speilsaler for å fortelle mannen din om det, sånn at du fikk masse muskler på veien :lol: Sorry, sengetid nå!
Skal på Clas Ohlson og se på vekter i morgen. Oooh! Spennende!

The Cat 27-08-08 06:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 523451)
Med mindre du bor i et stort slott, og du måtte gå veldig langt, typ gjennom fjorten speilsaler for å fortelle mannen din om det, sånn at du fikk masse muskler på veien :lol:

My home is my castle... ;)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.