Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Dere som trener mye (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=21039)

Runegutt 01-09-08 21:32

Sv: Dere som trener mye

Ikke så mange som har nygrillet fisk i ferskvaren nei.
Makrell i tomat og tunfisk, begge rett fra boksen er kjapt, godt og billi

Helene 02-09-08 20:03

Det kan nok diskuteres :p

Runegutt 02-09-08 20:29

Om det er kjapt eller om det er billig?

Annhild 02-09-08 21:16

Jeg hadde bekken problemer i mange år før jeg oppdaget Eskimo omega3.Har prøvd å være uten men da kommer smertene tilbake.Så jeg kommer aldri til å slutte med Eskimo:)

Helene 02-09-08 22:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Runegutt (Innlegg 527580)
Om det er kjapt eller om det er billig?

Om det er godt.

Annhild: Takk for tips! Har noe tutti frutti stående, men tror jeg klarer å holde meg for god til den. Kan eventuelt kjøpe inn vanlig voksen eskimo.

Annhild 03-09-08 09:12

Tutti Frutti er til barn og blir for svak til voksne.Anbefaler Eskimo for voksne på det sterkeste.Det skal og være sagt at jeg har prøvd andre merker men kommer alltid tilbake til Eskimo...:))) Bare den som er god nok for meg.Takket være den så kunne jeg begynne å trene igjen. Lykke til med bekkenet:) å kiloene;))

Storeblå 03-09-08 14:37

Jeg blander meg litt inn i diskusjonen om hva en skal spise før og etter trening.
det bør gå lang tid fra du spiser til du trener, minst to timer. Kroppen bruker lang tid på å fordøye maten (ja ikke karbohydrater da), og det er ugunstig både for utbytte og kroppen å belaste den mens den jobber med fordøyelsen.

etter trening er det viktigste du gjør å få i deg drikke. ved moderat trening og godt lavkarbo-kosthold er ikke den første timen så kritisk i forhold til matinntak sett i forhold til væske-inntak.

Det er to ting som betyr noe etter at du har trent. 1. Å få ut slaggstofffene som blir produsert gjennom treningen. 2. Å få bygget opp muskelcellene etter treningen.
For å få til det første er væske det essensielle, og for å få til det andre er proteiner det essensielle.

Paradis-Oscar 03-09-08 14:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Annhild (Innlegg 527629)
Jeg hadde bekken problemer i mange år før jeg oppdaget Eskimo omega3.Har prøvd å være uten men da kommer smertene tilbake.Så jeg kommer aldri til å slutte med Eskimo:)

Jeg er også glad i Eskimo, men først og fremst fordi det er det reneste Omega 3 -produktet, altså med minimalt av miljøgifter i seg. :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Runegutt (Innlegg 527034)
Ikke så mange som har nygrillet fisk i ferskvaren nei.
Makrell i tomat og tunfisk, begge rett fra boksen er kjapt, godt og billi

Vel, det er vel begrenset hvor mye tunfisk man helst bør tylle i seg i 2008, så mye kvikksølv den inneholder... Og det gjelder til dels makrell også.
Er noe som heter "man får det man betaler for"...:p

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.