![]() |
Sv: Ny på ketolysekur. Noen som vil være med meg?
Hei!!
Jeg hadde en liten sprekk på to og en halv dag, og det er nå fem dager siden jeg begynte igjen. Mn jeg har enda ikke kommet meg tilbake i ketose... Er helt fortvilet, og gir snart opp nå... Vet dere hvorfor jeg ikke er i ketose enda?????? Trenger hjelp nå... Buhuuu.... Klem |
Tja du kan
1) Ha spist for mye karbohydrater 2) Spist for lite fett 3) Reagere på enkelte av ketosekillerne (noen reagerer bla. på koffein og aspartam og melkeprodukter) Du skal ha fylt glykogenlagrene dine noe så voldsomt for at de ikke skal være tømt på 5 dager.... Du kan prøve å gå en lang tur eller annen rolig utholdenhetstrening for å få fart på sakene... |
Tusen takk fro det:) Skal prøve å gå en lang tur i kveld... I dag var stikken bittelitt rosa, så det begynner å komme seg... JEg spiser kun det jeg har "lov" til, så tror ikke at jeg har fått i meg for mye karber... Men man vet aldri...
Jeg veier jo ikke maten, og prøver å spise mye bacon, egg, avocado, rømme, fløte, brokkoli og ost.... Klem:) |
Har ikke noe å si hvilken farge stixen har, er det farge er det utslag!Er den mørk er det pga av for lite vann..
|
Sitat:
Ellers hadde det ikke vært noen inndeling der, kun ett felt som skifta farge. ;) Men så skal det jo være sagt at stort utslag kan komme av både stort fettinntak og av stor fettforbrenning.... Er vel som regel litt av begge. Har f.eks selv størst utslag når jeg spiser mest fett. Men har ikke nødvendigvis gått ned noe særlig mer enn med lysere utslag. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11. |