![]() |
Sv: Tanker om desember
Jeg gikk ut av ketose, og spiste det jeg følte for, i en uke da vi var i syden. Da gikk jeg opp 2 kg, og uka etter gikk jeg ned 3.5. Jeg satser på å gjenta suksessen i jula. :p Det er den eneste måten jeg kan føle at det er greit å være i ketose nå. Jeg har så lyst på pepperkakene og krydderkakene og marsipanen og klementinene jeg ser i butikken for tida. Så da sier jeg til meg selv at i jula, _da_ skal jeg KOSE meg med alt dette. Men nå er jeg på kur.
|
Hva gjorde du for å gå ned igjen etter du hadde vært i syden? Inn i ketose igjen på vanlig måte, eller var du spesielt streng? Nilleuke?
|
Hadde samme opplevelse når eg hadde fjernet mandlene. Gikk opp noen kg og gikk den 3,3 kg uka etter.
Denne uka har eg gått ned 3,6 kg etter at hadde pause i syden. Er jo vann som kommer på når man har så korte pauser :) Men er selvsagt ikke anbefalt å gå inn og ut av ketose for ofte, da har det nok mistet sin hensikt etterhvert. |
Gjorde nøyaktig det samme som tidligere, verken strengere eller snillere liksom :)
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:06. |