![]() |
Sv: Hva ønsker du deg til jul?
Jeg ønsker meg også å stå på eksamen (og helst gjøre det bra!) Akkurat nå henger det i en tynn tråd:eek:
|
Ønsker meg
- nytt frokost og middags service - smykker -pent undertøy (les sexy...) - aromaterapi/spa -musikk -handsfrisett til hjemme tlf hvis d finnes da -kos med familien i før + romjulen -snø hele desember -georg jensen julestjerne |
Re: Hva ønsker du deg til jul?
Mindre mage :)
|
Oi, det er masse det:]
Vel jeg kan vel prøve å ramse opp noe som ikke blir _altfor_ langt^^ * Ny mobil * iPod * Parfymer (Amor Amor, Dolce and Gabbana - The One osv) * Spa-sett * Klokke * Over 10 CD'er * Mange filmer * Abonnement på et blad (Fin gave som varer lenge) * Nattkjole * Pyjamas * Flanell sengesett (varmt og deilig:)) * Hårkurer og diverse stylingsprodukter fra frisør * Smykker og øredobber selvfølgelig:D * Tøfler * Ny hårføner * Gavekort på klær og sminke. (man får jo aldri nok av det):cool: Noe jeg absolutt ikke ønsker meg er godteri ;) Hehe. Jesh. |
Og jeg ønsker meg
* Tilskudd til Skidress ...er så dyrt atte...:o * Silke morgenkåpe * Parfyme * Hudpleieprodukter * Tynne ullsokker * Lue * Bøker.....:p God jul....!:p |
- Bake It Easy
- Helårsdyner |
Pute til å ha under laptoppen så det ikke blir så varmt i fanget. :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18. |