![]() |
Sv: Tufsas verden
Enig, Kristin sin oopsipizza er den beste :ja:
Sender masse <<<<<<ikke bli syk vibber>>>>> |
hehe, takk for det, verste som kan skje er at jeg ikke kan jobbe arbeidshelga mi da :uskyldig:
|
Men dere, jeg har lagt inn bilde både på profil siden min og sånn lite miniatyr bilde, men det vises jo ikke :( whyyy???
Synes dagene går lekende lett jeg, bortsett fra at kjæresten ikke gidder lese seg til hva vi kan spise så det er JEG som må lage alt og fortelle hva jeg vet og ikke vet... det er litt slitsomt synes nå jeg daaa :rolleyes: |
Nå da?!
|
nuh?
|
Dag 5 straks i boks :_punk:
Føler jeg har lyst å fortsette å skrive hva jeg spiser om dagene, slik at kanskje noen kan bruke det, samt få litt råd fra andre som er litt mer garva enn meg:D Frokost: eggerøre med fløte, to skiver bacon og litt fetaost,oliven. Lunsj: Ble nå heller middag da men... Blomkålssuppa jeg fant oppskrift på her inne, godis :) Dessert: Ananas gele med pisket krem (litt splenda). Kvelds : Bacongull og rømmedip. Og seff noen glass pepsi max men vi var på besøk:rolleyes: Jeg er super mest mega spent på hva vekta viser på mandag, nesten så jeg har lyst å hoppe på vekta i morgen tidlig. Jeg har hatt hodepine til gangs de siste dagene, gitt seg idag heldigvis da jeg har totalt angst for hodepine pga migrene :mad: Lurer på å få tak i brødmixen/soyaprotein snart så det kan bli pizza og brød i hus :D Ha en strålende natt alle sammen, jeg setter pris på ALLE tilbakemeldinger og støtte fra dere her inne, super gode folk altså :klem: |
Sitat:
Så jeg vil påstå at jeg har hatt den gleden av å slanke gubben 16 kilo! :lol: Eneste han har gjort er å spise :p Og å lytta når jeg har "messa" om kuren ( og det er det minste han måtte gjøre ;)) |
Maten din virker fin! :heia:
God helg :klem: |
Ser jo ut som det går bra dette.
Er helt ny her så har ikke så mange råd å komme med enda. Men jeg er ganske god til å heie da. Så jeg står her på sidelinja og heier. :heia: |
Sitat:
Dobbelt opp liksom, pluss at vi må være gode kokker siden de ikke klager på det vi lager?? hehe, men du er sikkert flinkere enn meg å kokkelere vil jeg tro, et par år til på baken du vett :uskyldig: hihi... Ha en fortreffelig fin helg!!! |
Sitat:
Ja :D heiing er fint!! Jeg kan heie på deg også!!!! Når startet du?? |
Sitat:
Jeg startet så vidt forige helg, men ikke ordentli før nå på Torsdag. Godt å følge noen som har begynt sånn ca. samtidig som meg. |
Må jo legge til at jeg har nok endel flere kilo som skal bort enn du har. ;)
|
Sitat:
Men kjempegøy å ha noen å følge ja:D Natterangler du også?? |
Sitat:
|
Sitat:
Hehe, bestandig kos med noen fler som rangler sammen med seg:rolleyes: Snur liksom litt oppned på døgnet når man er små syk, sover mye på dagen å da går det ut over nattesøvnen:D ELLER, kanskje jeg bare har kommet i så fin form av ketosen at jeg ikke er helt utslått klokka 11 på kveldene no mer... hihihi... |
|
Sitat:
I lige måde du :D |
Hmm..
nå er jeg imponert her.... Gikk på den o'store vekt idag, bare for å sjekke om dette virkelig fungerer liksom... Å vettu.... Jeg har faktisk gått fra 86 til 80 kilo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! På fem dager, det ska jo faktisk ikke la seg gjøre!! Jeg er sååå stolt av meg selv og fornøyd altså!! Sambo har tatt av 3 kilo,men kanskje ikke vært like hard som meg!! :eek: Jeg er strålende fornøyd altså!!!!! weeee!!! |
|
Sitat:
Ennj det da :) hihi, nei dette skal jeg fortsette med ja!! Ikke skjeia ut en eneste gang heller vett :)) |
Sitat:
Nei, det lønner seg å være litt striks :ja: Ikke finne erstatninger for godis f.eks., men alternativer :ja: Du, dette var virkelig morro !!!!! :heia: |
Sitat:
Det var virkelig moro ja!!! Er nok endel vann som har gått tapt,men det må vel ut det også!! :D |
:heia: Gratulerer:heia: Det er jo kjempebra jo:ja:
:klem: |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51. |