![]() |
Sv: Stavangerfolk se her
Det var visst ikke så stor interesse likevel?????
|
Alle venter vel på at noen andre skal sette igang å plukke en dato.
Jeg har dessverre ikke tid til å sette i gang noe.... Ny sjef på jobben og jeg er jo mrsfixerupper. Mye soms kal klaffe når folk flytter til utlandet og andre fra utlandet kommer hit. For et byråkrati ! |
Det er litt vanskelig med sånne treff. Jeg har arrangert noen på andre fora, men endte alltid opp med at det ble bestilt bord et sted og så avlyste omtrent 80 % i siste liten. Sist lavkarbotreff i Stavanger var det også mange som ikke kom, og det også uten å si fra, så jeg kjenner det irriterer meg litt. Vi hadde det superkoselig, men allikevel. Det er ALLTID mange som avlyser i siste liten.
Jeg kan stort sett alltid på kveldstid. Det åpner forresten en ny italiensk restaurant på Kvadrat om et par uker. Oj, det er vel ikke akkurat så lavkarbo, kanskje. :p |
Sitat:
|
Rett over Mexicana, der hvor Baker Brun var før. :D
|
Har baker brun lagt ned? Høh, det har jeg ikke fått med meg.. :p Men like så bra, overpriset bakeri, plehr!! Skamklar for pastarestaurant :D :D :D
|
Jeg er ikke helt klar for pasta, men de har kanskje også noe som kan passe for ketolysere også? Men jeg er ganske flink til å shoppe. :)
|
Jeg er enig med Nille.Alle sitter vel på gjerde og venter................Kaster ut et forslag på spisested for lavkarboer:Hva med Akropolis?Godt kjøtt med deilig gresk salat m.div.sauser..........................
|
Akropolis er snadder! Fetaosten deres er til å dø for.
|
Jeg er også glad i maten på Akropolis. Hva med fredag 13. februar? Kulere dato finner vi ikke med det første.
|
Så her er der gang altså :spent: Må sjekke om jeg skal noe den 13 :ja:
|
Da er jeg i london, stakkars meg:P
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34. |