![]() |
Sv: Egg-, spinat- og fetamuffins
Disse skal lages i morra, og jeg gleder meg :sikle:
|
Disse er jo bare nydelige. Nettopp spist tre av dem til lunsj, fresh from the oven :sikle:
Jeg endte opp med 12 stk, for det passa så bra med muffinsbrettet mitt. ;) Ja, og så hadde jeg et ekstra egg, og bytta ut halvparten av fløten med 100 gram cottage cheese. Suger til meg tips. Og det ble veldig bra. Nå har jeg jo ikke smakt originalrøra, da, så har ikke noe å sammenligne med. Men kan så absolutt ikke klage på dette. I morgen skal jeg ha dette til lunsj, og da skal jeg ha salat ved siden av. |
Disse så kjempegode ut!! Må prøves en dag:)):love:
|
Disse må prøves!
*noterer spinat på handlelista* |
Jeg har bytta ut spinat med blomkål, brokkoli og løk, og feta med skinke, og de er himmelske. Mannen og jeg spiser masse av dem! :) Bruker ikke fløte da, men cottage cheese som har vært i stavmikseren. Også har vi ost i selve røra. NAM NAM
|
Sitat:
Så egentlig er det bare eggene som er fra originaloppskrifta? :D |
Sitat:
Også hvitløken :D |
Sitat:
He he. Men de høres veldig gode ut, de muffinsene du også lager;) |
Her blir det spinat og feta. har hatt dilla på de derre tyrkiske brødene en får kjøpt i innvandrerbutikker med feta og spinat. nammis.
|
Å nam disse må prøves :D
|
Noterer også spinat på handlelista. Må definnitivt prøves.
|
Har lagt disse men mine ble litt vannaktige i bunnen :(
Brukte frossen spinat som jeg lot renne av i lang tid. Noen tips for å få dem litt mer faste? Men det var derimot ingeting å si på smaken, utrolig godt. Nå lager jeg aldri spinat i gryten uten chilli :D Kunne aldri tenkt at spinat og chilli går så godt sammen. |
Jeg lage disse i går, ble på en måte som pai uten paibunn. Ble veldig gode, men hadde litt lite spinat. Brukte fersk spinat jeg da. Brukte litt mindre fløte og ost i røra jeg da.
|
Sitat:
|
Lager disse nå :ja: Hadde i spinat, chillimarinert feta, chillimarinert hvitløk, ekstra krydder og ost i røra... Hadde også i 1ts fiberhusk for å få litt mer hold i røra... Nå er jeg bare spent på resultatet:ja:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34. |