![]() |
Sv: Hva har du i kjøleskapet ditt? Stor bildetråd!
Sitat:
|
:lol: en halvfull munkholm fra jul :lol:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er whirlpool ja! |
:rolleyes:
Sitat:
Av en eller annen grunn får det kjøleskapet meg ofte til å tenke på den gamle Bjelleklang-låta om å komme hjem til potetene som strakk armene til velkomst, og leverposteien som var skolemoden... :D |
Sitat:
Joda det tør du! Så slipper jeg å være alene med det sinnssyke kjøleskapet mitt her :rodme: |
Ja, jeg kasta nettopp fløte fra julen... gikk ut på dato tidlig i januar..
og jeg tar ikke bilde av k.skapet håper å få flyttet det opp på kjøkkenet snart... |
Trillian 78 og Tullehøna :D
Jeg husker da ikke nå hva som var planen med den halve Munkholmen! Det er leeeenge siden jul!!! :liste: :full: :o |
Min favoritthistorie om kjøleskap:
Skuespiller Mari Maurstad ble i en enquete for noen år siden spurt om hvor ofte hun vasket kjøleskapet sitt? Dama svarte tørt med motspørsmålet: - Skal de vaskes? :D |
Sitat:
men en flott liste ;) og takk for att du tørte! håper andre følger etter nå :) |
Sitat:
morsomt!!! |
Her er mitt kjøleskap + fryser... :o
http://i41.tinypic.com/29em8ls.jpg Noen i huset her vil ikke ha Meierismør, og sverger til Brelett etter min store frustrasjon! Ellers er vel det meste her lavkarbo-vennlig, tror jeg. Den svarte posen på nest nederste hylle er tørkede tomater fra Kreta. :) http://i39.tinypic.com/14myqec.jpg OOOPSss! Må vist av-ise snart... :flau: I frysern har jeg: Kokt kål, rosenkål, bringebær, spekesild, pizzabunn i alu.folien, cocosa-sjokolade i muffinsformer, bacon og proteinbrød Bak der igjen ligger det kamskjell, mer blomkål, og noe fisk. |
STILIG;) kult att folk tørr!!
:) å poste assa, bildet av kjøleskapet! kom igjen folkens! |
Jeg har tatt bilder, men finner som sagt ikke overføringskabelen :confused:
|
Spennende tråd!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det ingen fler som tørr, eller? :rolleyes:
|
Sitat:
|
Vurderte å legge inn bilde, men siden jeg er eneste lavkarberen i huset så er det mye "dritt" som tilhører fruen og junior. Så det utgår - mitt ser nok likt ut som de fleste norske hjem.
|
Gjøkke no det vel! :spent: :stortsmil
|
eniiiiig^^
|
Sitat:
|
1 Vedlegg
Her er mitt kjøleskap:
Døra: Limesaus, pølsesennep, tran, ketchup, Worcestershiresaus, bbq-oil, flytende buljong, Bergbys sennep, Cultura pære (barna), Udo's choice, HP saus, teriyaki saus, liquid smoke, lettmelk (barna), H-melk (barna), Udo's choice, sitron, kalvfond, tabasco saus, oyster saus, soyasaus Øverst: Snadderskinke julesylte jarlsberg ost salami gräddost Port Salut Camembert kokt skinke julepostei kylling curry salat gjestekaviar norvegia ost Nest øverst: Her står min mat for neste uke: Frokost, lunsj, ettermiddagsmat på jobb (fordi jeg spiser lunsj så tidlig som kl 10) Skuff: 4 stk fløte 2 stk rømme 2 stk cottage cheese Nest nest øverst: 2 x 450 g tint kjøttdeig 1,5 Iset-brød Rømmegrøt (ca 4 porsjoner) Stekt kjøttdeig uten krydder Kylllinggryte (1 porsjon) Viltgryte (ca 5 porsjoner) Tacokjøttdeig 4 stekte kyllingfileter 1 porsjon kyllingvinger Tredje nederst: 37 egg 2 løk 1,5 brokkoli 1 sopp 1/2 paprika 1 salat 1 blomkål Nest nederst (skuff med reservemat): 2 juleposteier Hot & Spicy spekesnacks Majones Servelat 2 x kokt skinke 2 Philadelphia Norvegia Jarlsberg 1 glass Indisk Kormasaus 2 x 150 g bacon Nederste skuff: 2 x 0,5kg smør Vi har ikke søtt pålegg i huset. Og jeg og gubben drikker bare vann, så det går ikke så mye plass til drikke i kjøleskapet. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08. |