Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Talgcyste/papel (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23327)

Sulphur 17-01-09 14:10

Sv: Talgcyste/papel

Phreakshow. :lol:

trillian78 17-01-09 14:11

Dere må huske å ta bilder av sprøytestikkinga :lol:

Kitt 17-01-09 14:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trillian78 (Innlegg 618766)
Åh, det ser jo utrolig koselig ut da! Skal samle mot til neste treff!

Jaaaaaaa, gjør det!:klem:
Kan hjelpe deg, jeg!:lol:

Photobscura 17-01-09 14:14

HJELP :lol:
Er det ikke de rosa som er de tynneste, eller motsatt? Jeg har gjort min fair share med hjemmepiercing, men det er en stund siden :p

Kitt 17-01-09 14:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 618772)
Er det ikke de rosa som er de tynneste, eller motsatt? Jeg har gjort min fair share med hjemmepiercing, men det er en stund siden :p

Bare be om de tynneste, du!:)

Er et par år siden jeg var i jobb, husker ikke helt fargene, mulig de varierer med produsent også!

Summergirl 17-01-09 18:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 618772)

De rosa er de tykkeste, og de brune er de tynneste...........

Photobscura 17-01-09 18:07

Ja, så klart, det var jo derfor jeg brukte de rosa til å pierce med :p

Fungirl 17-01-09 19:06

Photo:
Har selv sånne i ansiktet, er riktignok ganske så små så vil nok aldri få de fjernet den hos legen vil eg tro, men har vært hos hudpleier og rådet eg har fått der er å maserer på byllen fordi da kan man myke opp det som er inni, grunnen til at det ikke kommer ut er at det forsteiner seg og blir knallhard vistnok.
Har en liten en ved tinningen, den har eg ikke vært borti, den er nå bare der. Men de som jeg har massert på og så forsøkt å få ut har forsvunnet og ikke kommet igjen iallefall..
Vet ikke om det kan hjelpe men kan være verdt ett forsøk :)

Photobscura 17-01-09 19:19

Ok, takk for tips :)

Skippy 19-01-09 22:43

Har brukt deler av arbeidsdagen min på dette spørsmålet, søkt i flere databaser, uten egentlig å konstantere annet enn at jeg er elendig i engelsk. Det jeg prøvde å få fastslått var om der er en sammenheng mellom forhøyet blodsukker over tid og byller. Folk som har hatt diabetes i mange år(fra de var ung) skal visstnok ha dette som en senkomplikasjon. Uansett, sukker er godt - det synes bakterier også. Har en flere byller/kviselignende saker i nærheten av hverandre, bør en være noe forsiktisg med å klemme. De kan være av sorten som sprer seg.

Photobscura 20-01-09 07:17

Hmmm ... Nå har jeg ikke spist sukkermat på to og et halvt år :o Men jeg har insulinresistens, og er disponert for LADA (latent autoimmun diabetes hos voksne).
Men hjertelig takk for innsatsen! :)

Skippy 20-01-09 08:16

Ja, tenkte bare at er der en sammenheng til blodsukker og reguleringen av den, kan det være flere sammenhenger. Jeg er jo ingen medisiner akkurat, men tenkte det kunne være et utgangspunkt for en diskusjon med legen din.

Carisma 20-01-09 08:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 622144)
Hmmm ... Nå har jeg ikke spist sukkermat på to og et halvt år :o

Det betyr jo at kroppen har mye mindre toleranse for det nå. Kanskje det skal mindre til for å trigge det?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.