![]() |
Sv: Atkins/Nutrilett/Fedonbarer?
Sitat:
Bestiller dere virkelig derfra? Nå jeg var inne for å legge inn en bestilling så ble det flere hundre kroner i porto! DET syns jeg virkelig ikke det er verdt.. :( |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Mange andre også :) |
Sitat:
|
Sitat:
Kjøper du mer må det sendes som pakke, da blir portoen 4 ganger så dyr og det blir fortolling :) Her er en link http://health-beauty.shop.ebay.com/i...=p3286.c0.m282 Husk å se etter at de "ships to:Worldwide" :) |
Min siste forsendelse var 68 barer og en pakke tannbleking inkl porto og toll kom dette på 600kr
Før der igjen kjøpte jeg 48barer fordelt på 2stk Flat-rate-envelopes. Dette kostet med porto 300kr |
Sitat:
Dialife skriver på pakken at den innholder mindre enn 200 kr i varer slik at man slipper tollen og frakt må man jo betale uansett :) Eg betalte litt over 100 kr i frakt og synes det er greit eg da :) |
Sitat:
Hvor mye kjøpte du da (vekt)? Jeg tenkte jeg skulle bestille mama lupes tortillas der, men legger jeg i 2 stk i handlekurven så blir portoen 194,- Og det kommer da i tillegg til det jeg kjøpte. Altså totalt 282,- for to pakker lefser. DET betaler jeg ikke altså! :mad: |
eg er i 3 veke på ketolyse
og har mistet totalt lyst på noe søt... helt utrolig........ |
Har selv kjøpt Atkins i dag for å nyte litt "sjokolade" i helgen, var kjempe godt :).
Men jeg fant en annen sjokolade på Meny, som jeg lurer på om dere har hørt noe om. Heter sukkerfritt melkesjokolade, står at det er 56 g karbohydrater, men sukkeralkoholer er 49 g, og da blir det vel 7 g. Er denne trygg å spise? |
Sitat:
|
Sitat:
Kjøpte i kjelleren på Oslo City, matbutikken. Ica eller Meny? |
Sitat:
Dæven så mange barer du spiser da.... håper det var en stund i mellom disse bestillingene da :lol: Har liksom ikke turt å bestille fra utlandet jeg men kunne godt tenke meg å teste ut noen andre varianter enn de som finnes her. Noen forslag på hva jeg bør bestille? :o |
Sitat:
Disse sjokoladene er vel ikke akkurat anbefalt på ketolyse men i og med at en plate er ca 75g eller noe sånt tror jeg og det er 7g karbo pr 100g blir det ikke mange karbene på noen få ruter. |
jeg spiser sånn sjokolade, har alle hjemme, både mørk sjokolade, mandel og vanlig. Den mørke har bare 2kh pr stk, så den er mye greiere å spise om du ikke klarer å slutte. jeg tar de bitene jeg skal tillate meg å spise, så har jeg pittesmå skåler, og deler opp i små små biter, da spiser jeg ikke opp alle engang. Og fortsatt ligger en del av sjokoladen i skapet liksom :) Selvfølgelig skal man ikke spise mye av dette, er egentlig ikke anbefalt i det hele tatt, men når min kjære spiser sjokkis og kjeks osv må jeg også ha litt å kose meg med så da blir det denne og evt noe annet som er helt fritt for karber. Jeg tåler alt av maltitol så..:p
|
Tusen takk for svar :).
|
Sitat:
Jeg bruker de både hvis jeg vil ha noe søtt, og hvis jeg ikke har mat tilgjengelig etter trening og sånn :) Bruker de ogå hakket i en kake noen ganger :p |
Men det er noe jeg ikke skjønner.....
Se på dette: Atkins Endulge Crisp (30g) Kjempegod melkesjokolade med krisp. Kun 1 netto karb per 100 gram! INGREDIENSER Melkesjokolade med søtstoff (89%) (søtstoff: maltotol), kakaosmør, melkepulver, kakaomasse, ikke-hydrogenert vegetabilsk fett, smørfett, emulgator (lecitin), aroma, soya (11%) isolat av soyaprotein, tapiokastivelse, salt. NÆRINGSINNHOLD PR PORSJON (30 GRAM) Energi: 574 KJ (138 kcal), Protein: 4,7 g, Karbohydrater: 14,3 g (hvorav sukkerarter 1,6 g, sukkeralkoholer 13,3 g) Fett: 9,3 g (hvorav mettede fettsyrer 5,5 g), Kostfiber: 0,8 g, Natrium: 0,07 g. Får ikke dette til å stemme....men så er jeg jo helt fersk og da....:confused: |
Sitat:
|
Sitat:
Ahhhhh...genialt.....:D Takk for opplysningen...:) |
Sitat:
Sitat:
|
noen rema 1000 har atkins barer,div helsekostbutikker har dem..
|
Haha det lurer jeg også på Carisma! Men hvilke smaker liker dere da? har bestilt en atkinsbar for noen uker siden på lavkarbopikene, men har ikke turt å smakt på den enda..:p
|
Jeg liker best den som ligner en Brownies. Noe med Decadente Bar eller noe. Den er skamgod!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01. |