![]() |
Sv: Sjokolade fra sukkerfritt
Jeg tåler Anton godt, så jeg spiser gjerne en hel sjokkis (45g) i løpet av kvelden!:)
|
Sv: sjokolade fra sukkerfritt
Sitat:
Da har jeg sett etter denne på alle butikkene her, inkl. rema - uten hell. Kan du legge ut bilde av den, så jeg lettere vet hva jeg ser etter? :) |
Sitat:
Klarte ikke kopiere bildet, men her er en link: http://www.matvareguiden.no/Matvareb...ng.asp?ID=9349 |
tusen takk, hjelper litt med letingen. Får ta for meg flere remaer i distriktet i neste uke :p
|
Jeg fant dem ikke første gangen, selv om de sto i hylla.:p
Spør en sjef du, og har de dem ikke, få dem til å ta dem inn. Sjokoladen er i Rema- sortimentet, så det kan de bare gjøre! Lykke til i jakten på en god lavkarbo- sjokkis!:D |
her finner jeg ikke anton berg sin sjokolade på rema, bare på ica maxi, så ikke alle rema her den. kjekssjoko er det vel mer karb enn vi skal ha på en dag? eller typ 10 ihvertfall?
Jeg liker både sukkerfritt og anton berg jeg :) har laget meg en godiskasse - en stor hvit pen boks som jeg kjøpte idag der jeg har oppi forskjellig godis. Denne er fremme på lørdag og ellers står den på boden, da "glemmer" jeg nemlig den, og når lørdagen kommer så kommer jeg på at jeg kan kose meg med godis, og da kommer jeg på den..:p |
Sitat:
|
Jeg derimot jobber på matbutikk så jeg kan jo ikke dra til "fienden" å be dem ta inn noe..:p
|
Sitat:
|
liker sukkerfritt sin med mnandler og den med hasselnøtter jeg! Den er goood, men santon sin er sånn...tja passe? men jeg har fått masse atkinsbarer i posten idag.så...mmmm
|
jeg liker alle egentlig, men kanskje lurere å lære seg å spise anton sin, da den er 3karb pr 100g og sjokkisen er bare 45 gram :) Er jo 7karb pr 100g i en 75grammers sukkerfrisjokkis, så det er jo typ 5 og noe karber i den..:p mens anton er bare 1,5 ca!
Rett meg hvis det var gal info! :D |
Sitat:
|
Anton Berg er rimeligere på REMA også. På REMA er prisen 8, 90,- og på ICA betaler du 12,90,-
|
Sitat:
Er det mulig? |
Ja, det er virkelig rimelig ekstreme prisforskjeller på en del varer fra butikk til butikk! :eek:
|
Sitat:
Jiiiiiisezzzzz....er det mulig....!!?!? Helt sykt...hele 4 kroner i forskjell...:eek: Lurt å sjekke litt rundt da før man kjøper......gjelder sikkert mye annet og... Jeg betalte 10.90 på bunnpris |
Hei, jeg har ikke funnet Anton Berg i noen butikker jeg har vært i den siste måneden, men derimot fant jeg Cloetta sukkerfri melkesjokolade med 53g KH derav 40g sukkeralkoholer. Den var KJEMPEGOD.
|
Har leita tulling på Rema etter Anton Berg sjokolade men finner ikke....
Har dere bilde av hvordan sjokoladen ser ut? |
Sitat:
|
Såg det akkurat nå jeg... :rolleyes:
|
liker veldig godt anton berg sin og så melkesjokoladen fra cavalier...
ellers har jeg bestilt noen carbzone sjokolader fra nettet, er veldig nyskjerrig på de...den mørke sjokoladen hadde 0 karbohydrater og melkesjokoladen 6kh pr 100 gram... venter på å få de i posten....så skal jeg lage brownies med den mørke...woop woop |
Forskjellen er fordi Rema er lavpris-kjede, samme som Rimi - basisvarer og stortsett ikke så mye annet. Mens Ica, meny osv er dyrere butikker, for de har større eller bedre utvalg, satser større på mer enn basisvarer. Bunnpris er faktisk ikke lavpriskjede..:p tror det er rema, rimi og kiwi som er lavpriskjede. Ikke helt sikker. Jobber i rimi så har hatt opplæring i det...:p
Logisk egentlig, derfor har de "dyrere" butikken mer mulighet til større kapasitet ibutikken - flere ansatte og mer "uvanlige" varer. Mens lavpris heller kanskje har to ansatte på om gangen og bare basis :) |
Hvordan regne ut karber i sjokoladen fra sukkerfritt?
Skal jeg trekke fra sukkeralkoholene? Da kan man jo "fråtse" i den mørke sjokoladen eller :D ...
|
Sv: Hvordan regne ut karber i sjokoladen fra sukkerfritt?
Sitat:
|
Kan noen forklare meg hvordag jeg regner ut karber da? Hvis det stemmer at det er mindre enn 0,5 karber i mørk sjokkis fra sukkerfritt, så kan man jo spise et par 100 g innimellom vel.... Skjønner ikke helt dette her jeg... :confused:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11. |