![]() |
Sv: Ønsk meg velkommen tilbake igjen!
Heheh, du skal ha fett på lindberg, men det "sunne" fettet ;) Men ja, byebye til masse smør, rømme, fløte, majones, fett på kjøtt... nam!! Nei altså lindberg er ikke sååå vanskelig. Kanskje om man gjør det veldig punktlig, men kort fortalt skal man vel spise slik som ketolyse + en lovlig karbsrett per deg (dvs knekkebrød, eller en porsjon ris f.eks), samtidig litt magrere produkter :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Herved vedtatt og avgjort: Dere ser aldri denne jenta på Lindberg... :geip: |
haha stemmer! Men.. må vel det til slutt ? er vel ikke anbefalt ketolyse for ALLTID... Syntes lindberg virker litt nice, med tanke på å spise litt karb tilbehør til middagen, eller et knekkebrød eller to. Men jeg er virkelig glad i alt det jeg nevnte oppfor, og sjipt å kutte det ut...!
|
Sitat:
Atkins fase 4 er jo i såmåte genial!! Eller den jeg liker best: Jeg spiser som da jeg gjorde da jeg gikk ned, men nå tenker jeg ikke over om det blir en dusk blomkål eller et helt tre liksom :D |
hehe, det visste jeg ikke! må lese litt om fase 4.. evt, har du lest boka til torild? ikke ketolyseboka, men den som handler om hvordan man skal leve etter kuren.. husker ikke hva den heter
|
Sitat:
Jeg gjorde jo en ærlig innsats på å få den boka, ved å gi ham tillatelse til å bruke før og etterbildene mine... Men jeg har hverken fått bildene på trykk (som den eneste som ga sitt samtykke visstnok :lol: ) eller sett noe til hele boka, så nå er jeg er :snurt: :snurt: :snurt: Boka heter forresten "Etter slankekuren" |
åja stemmer, jeg leste det.. har du prøvd å kontakte han i etterkant da?
|
haha NÅ tok jeg smileyen!! :p Aldri fatta det. før trodde jeg at smileyen hadde en svart bart!! :p men det er jo hendene hans, som han folder, hehehe.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hmm.. han har sikkert fått drøssevis med mail og slikt nå disse siste dagene. vente litt å se når han får sortert igjennom alt :) Har du lagt ut bildene dine her på forumet?
|
Sitat:
Det var derifra han spurte om lov til å bruke dem... Jaja, shit happens :rolleyes: |
Se der ja, fant bildene til slutt. Ikke alle som har fjerna bildene fra tråden!
Wow, syk forandring! Så sinnsykt bra! Hvor lang tid brukte du på vektnedgangen, og gjorde du alt med ketolyse? |
Sitat:
Jeg brukte 3 mnd. på de første 24 kiloene, også har jeg "sullet" meg ned ytterligere 11 kg :ja: Men den virkelige bragden min, er å ha klart å holde meg i over 3,5 år *stolt :cool:* |
Holy shit, 3 mnd!!! :O er jo helt sinnsykt bra! wow...
Jeg regner med at det ikke kommer til å gå sååå fort hos meg, hehe :p Men jeg skal ta meg god tid, ta av litt å litt :) Første målet er under 90 uansett! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31. |