![]() |
Vann gjør susen, og du kan kanskje prøve en skive Fiberrik eller to, de inneholder masse fiber og lite karbohydrater. Tre liter vann i løpet av dagen er bra.
|
Hei Gunnar!
Lykke til! :) Jeg føler meg riktig dikker på at du har den rette innstillingen; Godt humør, sunn fornuft og motivasjon! Håper du blir værende lenge, og gleder meg til å følge med. har du en dagbok ennå? Jeg tror den hadde blitt god lesning!:D S. |
Sitat:
Vann er viktig. Drikk så mye at du tisser omtrent blankt. Ok, ferdig med pinlige detaljer nå! ;) Over til potensielt nyttige tips: Hvis vannet der du bor ikke er så godt, så hjelper det å ha et par liter med en sitrondråpe i stående i kjøleskapet. Jo kaldere det er, desto mindre smaker det. Hvis vannet lukter klor, så hjelper det med en sånn termokopp med lokk på, da kan du drikke det uten å kjenne klorlukta. Har en sånn på jobb - og forleden oppdaget jeg nok en fordel med den: Når man velter koppen over tastaturet, er det MYE mindre søl med lokk... :rolleyes: Fortsatt lykke til, Gunnar! Vennlig hilsen Ulex |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39. |