![]() |
Sv: Nå er det ketolysepølser å få tak i Oslo
Er det mange som har hamstra inn, mon tro?
Hvis det er mange som har kjøpt inn stort, spørs det jo om det ville bli like stor etterspørsel når det kommer ny ladning.. og da tror butikken at vi ikke vil ha :( Uansett, jeg skal få somla meg til å prøve de ut jeg også. jeg fikk ikke engang tenkt på å stoppe innom city før det var utsolgt! |
Jeg tror de kommer til å selge enda fler neste gang. Sikker mange som leser her inne uten å kommentere, men som drar til oslo city når de ser her inne at det er pølser å få :)
Mange som går på ketolysekuren vet jo ikke engang at disse pølsene finnes. Jeg fikk ikke kjøpt i forrrige runde (fordi jeg ikke visste at man måtte informere de om at pakkene lå på bakrommet...:rolleyes:..så vi dro en bomtur). Jeg skal definitivt shoppe pølser når de kommer i butikken igjen! |
Sitat:
Det vikigste er at pølsene er å få tak i, og for å få tak i de, må det være etterspørrsel etter de også;) |
Jobber i fengselet på Grønland, og går forbi Meny der nesten hver dag. Onsdag hang det stor plakat utenfor om at de har ketolyseprodukter. Ingen i butikken hadde anelse om hva jeg pratet om, og jeg forlot åstedet uten noe som helst. Mulig de mener vitaminene og bakegreiene, og ikke pølsene.
|
Hmm, har ikke fått med meg det. Men blir gjerne med og pusher de på Grønland jeg asså, kortere dit fra meg enn til oslo city :D
|
Noen som vet om de har det på Meny på colusseum? PÅ ketolyse.no står det at de skal ha produktene. Vet de har tabeletter og bakemix,men noen som vet om de har pølser der? Morro å grille pølser for oss også i sommer! :D
|
Nei, de har nok ikke pølsene der - man må som regel bestille de eller spørre etter de, og kan ikke huske å ha sett noen nevne colusseum.
|
Har de pølsene inne på City nå, da? Kanskje jeg må sende mannen innom der i morgen, så han kan kjøpe med seg hjem litt. For pølser er godt :sikle:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51. |