![]() |
Sv: Hvordan stramme opp huden?
Og selv om jeg elsker Bailine, strammer det bare opp muskler. Magehuden min var helt ødelagt:eek: og det kunne ikke fikses på noen annen måte enn ved kirurgi!:D
|
Ja nettopp. Bailine kan jo ikke akkurat stramme opp kilovis med løshud. :p Men huff, jeg gruer meg sånn til inngrepet ...
|
Sitat:
Jeg fikk et helt nytt liv etterpå.:) Prøvde Bailine for noen år siden og,- lommeboka var det eneste som ble slankere hos meg... |
Sitat:
|
Whææ ikke skyt meg nå, men jeg fikk litt panikk. :eek:
Kommer jeg til å få samme problem tror dere? Med løs hud osv? Er 168 høy og veier 80 blank foreløpig. Skal ned 15 kg tenkte jeg.. Veit jeg ikke er kjempestor og at jeg sikkert ikke har "rett til å klage", men måtte bare spørre :confused: Vil heller være lubben og fast enn slank og løs! :o |
Det er det ingen som vet om du blir, det er kun tida som kan vise det....
Men nå har du jo ikke så mange kg som skal vekk så er godt mulig du slipper unna hele greia :) Er så forskjellig fra mennekse til menneske, alder, trening osv... |
Ok, mente ikke å fornærme noen med mine "usle" 15 kg i forhold til andre helter som klarer over 20 og godt over det her :eek: følte meg litt dum men måtte spørre. :_plystre:
Er 19 bare, og røyker ikke, så satser på at jeg blir fin og stram i fisken da :) |
Fornærmer ingen her, og ingen kg er usle i forhold til andre. Antall kg vi skal ned her inne er forskjellig, men målet er det samme :)
Sunn, slank og god helse :) |
Sitat:
|
Ok, mente ikke å fornærme noen med mine "usle" 15 kg i forhold til andre helter som klarer over 20 og godt over det her :eek: følte meg litt dum men måtte spørre. :_plystre:
Er 19 bare, og røyker ikke, så satser på at jeg blir fin og stram i fisken da :) |
Sitat:
Så fint sagt:klem: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21. |