Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Hvordan stramme opp huden? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24723)

Kitt 13-03-09 23:47

Sv: Hvordan stramme opp huden?

Og selv om jeg elsker Bailine, strammer det bare opp muskler. Magehuden min var helt ødelagt:eek: og det kunne ikke fikses på noen annen måte enn ved kirurgi!:D

Iset 13-03-09 23:57

Ja nettopp. Bailine kan jo ikke akkurat stramme opp kilovis med løshud. :p Men huff, jeg gruer meg sånn til inngrepet ...

Skautrollet 14-03-09 12:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 679217)
Ja nettopp. Bailine kan jo ikke akkurat stramme opp kilovis med løshud. :p Men huff, jeg gruer meg sånn til inngrepet ...

Ikkeno å grue seg for, noe av det beste jeg har gjort i hele mitt liv!
Jeg fikk et helt nytt liv etterpå.:)

Prøvde Bailine for noen år siden og,- lommeboka var det eneste som ble slankere hos meg...

Kitt 14-03-09 14:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Skautrollet (Innlegg 679440)
Ikkeno å grue seg for, noe av det beste jeg har gjort i hele mitt liv!
Jeg fikk et helt nytt liv etterpå.:)

Signerer!:D

Addict 14-03-09 16:54

Whææ ikke skyt meg nå, men jeg fikk litt panikk. :eek:

Kommer jeg til å få samme problem tror dere? Med løs hud osv?

Er 168 høy og veier 80 blank foreløpig. Skal ned 15 kg tenkte jeg.. Veit jeg ikke er kjempestor og at jeg sikkert ikke har "rett til å klage", men måtte bare spørre :confused:

Vil heller være lubben og fast enn slank og løs! :o

Fungirl 14-03-09 18:09

Det er det ingen som vet om du blir, det er kun tida som kan vise det....
Men nå har du jo ikke så mange kg som skal vekk så er godt mulig du slipper unna hele greia :)
Er så forskjellig fra mennekse til menneske, alder, trening osv...

Addict 14-03-09 18:16

Ok, mente ikke å fornærme noen med mine "usle" 15 kg i forhold til andre helter som klarer over 20 og godt over det her :eek: følte meg litt dum men måtte spørre. :_plystre:

Er 19 bare, og røyker ikke, så satser på at jeg blir fin og stram i fisken da :)

Fungirl 14-03-09 18:19

Fornærmer ingen her, og ingen kg er usle i forhold til andre. Antall kg vi skal ned her inne er forskjellig, men målet er det samme :)

Sunn, slank og god helse :)

valleygirl 14-03-09 20:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Addict (Innlegg 679779)
Ok, mente ikke å fornærme noen med mine "usle" 15 kg i forhold til andre helter som klarer over 20 og godt over det her :eek: følte meg litt dum men måtte spørre. :_plystre:

Er 19 bare, og røyker ikke, så satser på at jeg blir fin og stram i fisken da :)

så ung og med forholdsvis lite å ta av (forstå meg rett!), så tipper jeg at det ikke kommer til å bli et særlig problem for deg. Verre for oss som er førti, feit og ferdig :D Korreksjon: førti, flott og freidig! Men det er faktisk sånn at jeg vil vurdere å slutte å gå ned i vekt hvis det blir slik at alt henger og slenger, for det orker jeg bare ikke. Heller litt frodig og med hud som passer. :)

Addict 14-03-09 20:25

Tone-G 14-03-09 20:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus (Innlegg 674403)
Det var da bra at jeg har hørt feil:p
Men pupp er da nydelig uansett størrelse og fasong:D

Mvh Grovsnus
Ha en fin pupp

Så fint sagt:klem:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.