![]() |
Sv: Tippeligaen -09
2. runde, resultater:
Vålerenga - Aalesund 1 - 1 FFK - Strømsgodset 2 - 0 LSK - Viking 1 - 1 Molde - Bodø/Glimt 3 - 1 Odd Grenland - Sandefjord 2 - 0 Start - Lyn 1 - 1 Brann - Stabæk 1 - 1 Tromsø - RBK 2 - 4 Tabell: 1 Rosenborg 6 2 Molde 6 3 Viking 4 4 Fredrikstad 4 5 Sandefjord 3 6 Odd Grenland 3 7 Start 2 8 Lillestrøm 2 9 Stabæk 2 10 Aalesund 2 11 Lyn 1 12 Strømsgodset 1 13 Tromsø 1 14 Bodø/Glimt 1 15 Brann 1 16 Vålerenga 1 |
3. runde:
Viking - Start Bodø/Glimt - Lyn Sandefjord - Fredrikstad Stabæk - Odd Grenland Strømsgodset - Molde Aalesund - Lillestøm Rosenborg - Brann Vålerenga - Tromsø |
Ååååh vi gruste jo Tromsø noe så salig :D Heia RBK!!!
*dytte på;)* |
I år har jeg ikke særlig tro på mitt kjære Glimt og vil være kjempefornøyd om vi berger plassen. Rbk vinner og TIL rykker ned:cool:
|
Sitat:
Det aner meg at du kun vil provosere nå... :snurt: |
|
Sitat:
|
Sitat:
Kommer du oppover til 16. mai?? :spent: |
Vi skal gruuuuse Sandefjord :)
|
Sitat:
|
Sitat:
Så kult at laget ditt vant denne gangen!:D |
kristin sier: Jeg dæver!!!!! :D:D
Her er det krig på hjemmebane... Steph. er Oslogutt og svoren Lyn tilhenger.. Jeg er LSK såklart!! :heia: Full krig! :spent::spent: |
Sitat:
Stabæk- Odd 3-3!:p |
Sitat:
|
Sitat:
At Stabæk enda ikke har vunnet en kamp!:p Meeeeen, tre uavgjort er jo bedre enn tap, da!:D Gubben har heiet på Odd i mange år, men han om det!:eek: |
Rosenborg - Brann 1-1
kjeeempekjedelig. men kampen var ikke videre bra spillt av noen av lagene egentlig. Vi skulle hatt Roar Strand foran målet i stedet for Tettey vet dere, da hadde det vært andre boller!!! Whaaaatever, vi leder uansett :D |
Sitat:
|
*sutrer og kaster cottage cheese på*
|
Sitat:
Den som lever får se! Fotballen er rund! Kampen er ikke over før den er spilt! etc etc etc ;) |
Sitat:
Da håper jeg du tar veeeldig feil, denne gangen!;) |
Sitat:
Er ikke bra å ta fra folk håpet på den måten!:_oppgitt: ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Er ikke så lett å ta håpet fra meg, forresten! :p Vi får følge lagene våre og så får vi bare se, rett og slett!:) |
3. runde:
Viking - Start 0-1 Bodø/Glimt - Lyn 0-2 Sandefjord - Fredrikstad 1-1 Stabæk - Odd Grenland 3-3 Strømsgodset - Molde 0-2 Aalesund - Lillestøm 3-1 Rosenborg - Brann 1-1 Vålerenga - Tromsø 2 -4 Tabell: 1 Molde 9 2 Rosenborg 7 3 Aalesund 5 4 Fredrikstad 5 5 Start 5 6 Viking 4 7 Lyn 4 8 Tromsø 4 9 Sandefjord 4 10 Odd Grenland 4 12 Brann 2 13 Lillestrøm 2 14 Strømsgodset 1 15 Bodø/Glimt 1 16 Vålerenga 1 |
Sitat:
Har du lissom bare "glemt" dem, eller?;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40. |