![]() |
Sv: Skaldemans Kokebok
Og der fikk jeg boka i posten ! :)
|
Sitat:
|
:DAnbefaler allerede boken til alle som liker lavkarbo mat :)
Er også noen hysterisk morsomme sitater som bare Skaldeman kan finne på i boken :D:D |
Jeg har nettopp lagd mitt første måltid fra Skaldemans kokebok, det jeg lagde var:
Kjøttkaker med Skaldemans floridasalat Jeg kan med hånden på hjertet si at dette var top 10 måltider jeg har spist i mitt liv. Dette var UTROLIG godt !! |
Skaldemans kokebok skal kjøpes!!!
|
[quote]
Sitat:
Fy nå føler jeg meg snytt.... Var ute rett før helga og kjøpte GI-null for den nette sum av kr 299,- hos ARK. Også går jeg inn på www.capris.no og der er det salg på boka til kr 69,-:mad: Da vet jeg jo det til en annen gang :jegvant: Moralen er: sjekk på nettet først..... |
[quote=Sunfrid;725390]
Sitat:
|
Da var den bestilt her også. JIPPI! Gleder meg. :D
|
[quote=Carisma;725524]
Sitat:
|
Da er skaldemans kokebok på vei i posten til meg også!!!
|
Åh, så mye godt!
Digger det bildet på forsiden. :D |
Hyggelig at mange liker kokeboken ... vi synes den er blitt veldig fresh, i Sverige selger den som bare det!
For de av dere som bor i Osloområdet - noter uke 27: Da skal Skaldeman være på Finnskogtoppen helsesenter (tidl. et senter med utelukkende laktovegetarisk kosthold!!) hele uken. Se www.finnskogtoppen.no hvis du er interessert i å chille noen dager i flott omgivelser, med digg mat og daglige matkurs/forelesninger med sjefen selv. 17. og 18. november kommer Dr Dahlqvist og Sten Sture Skaldeman til Oslo, det vil bli flere happenings og arrangementer og alle fra lavkarbo er selvsagt invitert! (Til deg som kjøpte GI Null til fullpris i ark ... Ja, vi har kjørt en kampanje sammen med capris på nettopp denne boken ... du kan sikkert klare å få byttet boken i en arkbokhandel - bytt den i kokeboken! - så pass på boken og kvitteringen ... Lille Måne har alltid gode tilbud på kostholdsbøker på capris.no - så sjekk dette stedet først!) ... Mervis spinatstuing folkens, den er så digg! Greeeetings from Jan |
ÅÅÅ, jeg skulle vært rik, så kunne mannen og jeg dratt et par dager på finnskogtoppen, men to døgn er omtrent matbudsjettet vårt for 2 uker... Men det hadde vært herlig, et par dager barnefri og god mat!
|
Du må jo ikke overnatte! Går jo an å komme bare for foredragene! Det er jo ikke så langt å kjøre heller?
|
Sitat:
|
Jeg skal faktisk tilfeldigvis i den retningen i uke 27. Hadde vært artig å stikke innom for et foredrag hvis det matcher timeplanen min, men da må man jo vite når disse foredragene finner sted. Jeg finner ikke noe program på Finnskogtoppens hjemmesider.
|
Har noen laget Gitsans sveitserfarse fra kokeboken?
Den ligger så fint på et stekebrett der. Jeg hadde heldigvis min i brødform, for det kom mye kraft piplende ut av den. Tror det hadde blitt veldig grisete om jeg hadde lagt den på et stekebrett. Er det jeg som har gjort noe feil? Har samme ingrediensene uten bacon.. |
Sitat:
|
Sitat:
*leser oppskriften* den ser slik ut ja.. at det er lurt med form. Har lagd kjøttfarse med bacon, s 90, og kjøttkaker med feta, s 90, begge stekte jeg i form. Har sånne små Creme Brulè-former.. supre å lage kjøttkaker i. |
Sitat:
|
Kokboken kompletterar GI-Noll! Ganska många av recepten är nya och så är de fotograferade i färg. Men handlar det bara om att gå ner i vikt klarar man sig bra med GI-Noll! i textversion. Då finns det ingen anledning att dubblera.
Sten Sture |
hei har du ein link til denne boken?? eller går det ann å kjøpe den??:):)
mvh christine.....:D |
Sitat:
Gi-noll kan være lurt å ha i tillegg til kokeboka. |
hei jeg er en jente på 24 år som sliter med å gå ned 20 kilo har lest boken din,men er ganske frustrert går jo ikke ned i det hele tatt ... :( hva skal jeg gjøre ?? trenger alt den veiledningen og hjelp som jeg kan få!!
mvh tvillingmamma (christine) :) |
Sitat:
Jeg prøvde lavkarbo bare ved å lese på forumet her, og jeg fikk det ikke til, først da jeg kjøpte bøker og fikk satt meg inn i ting som IKKE står på forumet, da fikk jeg det til. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00. |