![]() |
Sv: Andre som er gang for fullt etter en liten påskepause?
Sitat:
Lavkarbo gjør meg stabil og sterk. Kjenner våren komme og med den en fornyet motivasjon til å spise mere ordentlige måltider. Derfor bestemte jeg meg for at etter påske, blir det mer mosjon i form at gåturer først og fremst, og maten skal lages fra skratch. Lageret at Atkinsbarer er ikke blitt fornyet, nå er det slutt på denslags;) |
Sv: Andre som er i gang for fullt etter en liten påskepause?
Sprakk så det sang i påsken!!! :(
Tør ikke veie meg, rett og slett... Har startet på veldig ny frisk og skal veie meg neste fredag, så da får jeg den hele og smertefulle sannheten... |
Jeg er også endelig i gang igjen etter en pause i påsken...med masse godteri.
Vært i ketose siden i går,er spent på framgangen,jeg sto stille i 2 uker før påske så. |
Velkommen tilbake til oss alle sammen!! :D
Til dere som ikke har turt å veie dere; jeg gikk opp 2,3 kg i påsken, og i dag etter noen dager på kuren så har jeg "tisset" vekk 3 kg. :D Jeg er godt motivert igjen og angrer ikke på pausen. Jeg trengte den virkelig. Var veldig lei i forkant. |
Skal si det har gjort godt å se at det er flere enn meg som har gått opp til tross for at ketosen er holdt. Det går faktisk ann å være ulur på dette kostholdet også. Har fått ny energi av dere til å fortsette, tusen takk.
|
Jeg hiver meg på her jeg også :D
Hadde 2 ukers pause i forbindelse med påske, og nå har jeg startet opp igjen! La på meg ca 1,5 kg. Det kan jeg leve med! Var i ketose etter en dag, er godt fornøyd med det. Skal bli spennende og se om jeg kan nå målet mitt før jeg skal i bryllup den 20. juni :) Jeg ønsker dere alle lykke til! |
JA er i full gjang igjen -eller rettere sagt fortsetter med full styrke. Det var en spennende Påske. Var på tur med 4 andre familier i hver vår leilighet. Vi hadde ansvaret for hver vår middagsdag. Jeg lurte veldig på hvordan dette skulle gå, om jeg ville klare å holde Ketosen. Og det gjorde jeg - jippi. Gikk ned ca 800 gram i påsken. Enda jeg koste meg med den maten som ble servert - drakk litt vin - og gikk en masse. Det var egentlig ikke noe problem å si nei til sjokoladen, litt underlig egentlig.
Men det dukket opp et spørsmål. Hva er best å drikke, (minst karber i) 1 glass rødvin, eller "Irish Coffee" (Whisky, kaffe og fløte, uten søtning)? Er det noen som vet det? |
Hei!
Jeg er kommet i gang igjen etter en 3 uker lang pause!! :eek: Og det er utrulig godt å spis lavkarbo igjen. :) |
Har ikke bare hatt påskeferie, men 6mnd 'ferie'!! har spist helt som vanlig dette halve året og bare gått litt opp igjen:D
Forrige runde på atkins: minus 8,7kg halvt års pause: pluss 1,8kg Nå er det full skjerpings, når målet er nådd (ca 5-6 kg til) skal jeg ut og kjøpe brudekjole:p |
Er tilbake etter påske jeg også:D
Hadde 2 ukers pause og nøt dagene. Etter påske var den på'an igjen, og det har gått relativt smertefritt. Det som kom på er borte,- følels nesten på null komma niks men jeg vet jo at det var mye vann og skjerpings av matinntaket. :) Nå har jeg snart nådd delmål en (ticker'n er litt feil jeg har 2 kg igjen). da er neste mål 10 nye. Har tenkt å ta en pause over sommeren. Både for å stabilisere vekt, men også får å få med hodet på at kiloer er borte. (gleder meg til en smoothies) Har fått en god treningskompis på jobben, 2x i uken er vi å trener sammen. Det er så deilig å ha noen å trene sammen med, og som kan dytte meg i rompa;) |
Jeg er tilbake ja:)
Holdt meg fint i ketose fram til 1. påskedag, da plutselig var det pizza hos bestemor, og jeg fikk ikke tid til å lage min egen bunn.. Og så var det 1 ukes skoletur, hvor det ble en del pasta og pizza.. Men lite godis, så jeg var litt flink:p Har gått opp 2.4 kg siden 09.04, og jobber nå med å få dem vekk, starta i dag:p |
Sitat:
Så flink du er! Har sendt deg en pm, forresten... Var ikke inne her på noen uker i påska, beklager at den kom så sent! :o |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07. |