Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med Eurodietten (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25644)

Mara 19-05-09 09:17

Sv: Legen sa at han ikke hadde gode erfaringer med Eurodietten

Hei, Motivert,
ser du aldri mer skal spise pannekaker....... vil du selge dem?
Er evt. også interressert i desserter.

nonta 20-05-09 00:52

Hvis du bor i nærheten av Trondheim eller Kristiansand bør du ta kontakt med Helseringen Norge (www.helseringen.no) da får du ihvertfall skikkelig oppfølging og hjelp. Høres ikke ut som legen din er en støttespiller som kan være grei å ha..

Mezzo 20-05-09 12:00

Mine erfaringer med hvike produkter som er gode
(dette er subjektivt slefølgelig)

Chocho Cereals er kjempegod , den kan du kjøpe masse av. Genial til frokost.Du varmer opp en kopp med skummet melk å blander en pose i den . mmmm bedre enn blåbær.

På jobb\skole bruker jeg å ta med en "sjokolade bar " den beste er Vanilje karamel (smaker veldig likt som Hobby) måltid 2 blir Sjokolade kjeks 1 pk . De er litt tørre men smaker ok , Med litt drikke (kaffe , te vann eller tab xtra cola zero pepsi max cola light og Sprite zero) glir de ned lett . da er du dekket til middag.

Den beste middags retten i min bok er coscos , smaker kjempe godt. Jeg spiser også en del paella, ikke så god som coscos men funker med litt salt å pepper.

Jeg styrer unna alle suppene

pannekakene funker (særlig med kanel oppi røra) og omeletten funker også.

Men en dag me diett for meg består i Chocolate cereals, Chocolate kjeks, en sjokolade bar coscos og eventuellt enda en coscos eller choco cereal til kvelds.

En god tillegsrett du enkelt kan lage: Kjøpe masse sopp i ymse slag ( bland gjerne boks sopp også ) ..

surr litt løk , hvitløk, purreløk ,sopp, mos noen tomater med litt melk ( eventuellt ta en spiseskje med tomatpurre å spe den med melk) surr dette sammen i en teflon panne å gjerne kryddre valgfritt ( jeg synes grillkrydder funker)

Vips så har du en "gryterett som smaker godt"
I tilegg koker du blomkål broccoli og hvis du ønsker det , ferske asparges. som side dish

Jeg har funnet ut at ved å spise rikelig med Broccoli å Blomkål setter du fart på fett brenningen , jeg slutta å spise det en periode å da gikk det treigere, med en gang jeg starta å spise det igjen skøyt vekt nedgangen fart igjen. + det er veldig godt for fordøyelsen =)

Spis Grønsaker om dagen , da blir det godt i magen =)

Super middag, du kan gjerne spsie denne retten to dager dagen.

bare pass på at samlet vekt på løk å tomat blir under 250 gram.

jeg har gått ned 14 kilo på 7 1/2 uke =) å var i fase 1 kun 3 1/2 uke.

Lykke til videre:D

lebeate 21-05-09 22:22

Hei, jeg er ny her inne i dag, men har lyst til å dele noen tips med dere. Jeg har kun vært i fase 1 i fire dager og det går foreløpig veldig bra. Har ikke vært sulten eller hatt noe søtsug. Vanligvis sirkler jeg rund skapene hele kvelden:-)
Her er to gode middagstips.
Lag er ratatoui som du blander med pastaen.
Squash
Aubergine
Løk
Paprika
Hvitløk
sopp
En tomat
ketsjup uten sukker (denne er lov som smaktilsetning i fase en takk og pris!!!)
Salt og pepper.

Til Cous cousen lager du en blanding av disse gønnsakene i små , små biter<.
<brokoli
paprika
løk
hvitløk
sopp
squash
aubergin

Disse to middagsrettene bli faktisk kjempegode!
Ellers er jeg kjempglad for å kunne se de fantastiske reultatene flere her har. Jeg takker for tips og råd:-)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:05.