Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Vekta står stille. Hva gjør jeg galt? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25674)

Therese71 11-05-09 16:16

Sv: Vekta står stille. Hva gjør jeg galt?

TIL "VITENSKAPELIGE" DUDE OG ALLE SAMMEN,.
Etter å ha fulgt de såkalte "kjerringrådene" her inne så har jeg gått ned 1.5 kilo denne uka, TUSEN TAKK DAMER.:D

Photobscura 11-05-09 16:53

Grattis! :heia:

Ignite 11-05-09 18:21

Jeg gikk opp jeg, sikkert for mange kalorier i ølen :p

Therese71 11-05-09 19:27

:D... ja d er det nok, vanskelig å holde seg unna øl i når det er så fint vær.. ;)

maghreb 14-05-09 13:05

HEi!
Jeg er helt ny i forumet og har endret til lavkarbo for en uke siden. Spiser mellom 12 og 20 karber pr dag, men verken vekt eller mål ser foreløpig ut til å ville endre seg. Er det noen som kan si noe om hvor lang tid det skal gå før det "skjer" noe?

The Dude 14-05-09 15:06

Jeg hadde ikke noen av skribentene her i tankene da jeg skrev kjerringråd. Jeg har prøvd å beskrive min tilnærming til dette men det ser ut til å bli tatt opp i verste mening. Gratulerer med nedgangen, forsvant 1.7 kg hos meg også i løpet av uken.

Veggpryd 14-05-09 17:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av maghreb (Innlegg 718728)
HEi!
Jeg er helt ny i forumet og har endret til lavkarbo for en uke siden. Spiser mellom 12 og 20 karber pr dag, men verken vekt eller mål ser foreløpig ut til å ville endre seg. Er det noen som kan si noe om hvor lang tid det skal gå før det "skjer" noe?

Maghreb - Det er veldig vanskelig å kunne si noe om fremgangen din når vi ikke vet hva du spiser i løpet av en dag, eller hvor mye du skal ned. Kanskje du kan si litt om hvordan en typisk dag med lavkarbomat ser ut, og hvor mye du skal ned? Endal lettere er det hvis du sier hvor mye du veier også, men det er ikke alle som vil ut med det... :lol:

Therese71 14-05-09 17:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av The Dude (Innlegg 718787)
Jeg hadde ikke noen av skribentene her i tankene da jeg skrev kjerringråd. Jeg har prøvd å beskrive min tilnærming til dette men det ser ut til å bli tatt opp i verste mening. Gratulerer med nedgangen, forsvant 1.7 kg hos meg også i løpet av uken.

Gratulerer med nedgangen du også.:) Jeg tar ikke meg selv alt for høytidelig,,,, det burde du også prøve, ;) (ikke for at du skal misforstå, dette er ment ironisk)...

maghreb 14-05-09 19:32

Jeg skal ned 12 kg, fra 72 til 60.
Frokost idag: 7 kyllingvinger, 150 g cc med hasselnøtter og bringebær.
Lunsj: eggelapper med hvitost, knaskegulrøtter med rømmedip
Middag: tacokjøttdeig med salat i creme fraiche, 4 cherrytomater.

Hva gjør jeg galt? Når kan jeg vente bitte litt nedgang?

Mjauritz 14-05-09 20:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av maghreb (Innlegg 718917)
Jeg skal ned 12 kg, fra 72 til 60.
Frokost idag: 7 kyllingvinger, 150 g cc med hasselnøtter og bringebær.
Lunsj: eggelapper med hvitost, knaskegulrøtter med rømmedip
Middag: tacokjøttdeig med salat i creme fraiche, 4 cherrytomater.

Hva gjør jeg galt? Når kan jeg vente bitte litt nedgang?

Du har Atkins som filosofi? Lurt å sette seg godt inn i en filosofi og følge den. Bland annet er cottage Cheese og andre ferske oster ikke tillatt under induksjonen. Gulrot skal man holde seg unna og kun 2 ss rømme eller creme fraiche pr dag. Ikke nøtter enda! Tomater bør man også være forsiktig med i begynnelsen. Mye stoff om Atkins her inne! ;)

maghreb 14-05-09 20:48

Jeg følger vel ikke noen filosofi direkte, men har en tanke om at man kan slanke seg ved en generell lavkarbo-diett. Tar jeg feil her?

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.