![]() |
Sv: Vekta står stille. Hva gjør jeg galt?
TIL "VITENSKAPELIGE" DUDE OG ALLE SAMMEN,.
Etter å ha fulgt de såkalte "kjerringrådene" her inne så har jeg gått ned 1.5 kilo denne uka, TUSEN TAKK DAMER.:D |
Grattis! :heia:
|
Jeg gikk opp jeg, sikkert for mange kalorier i ølen :p
|
:D... ja d er det nok, vanskelig å holde seg unna øl i når det er så fint vær.. ;)
|
HEi!
Jeg er helt ny i forumet og har endret til lavkarbo for en uke siden. Spiser mellom 12 og 20 karber pr dag, men verken vekt eller mål ser foreløpig ut til å ville endre seg. Er det noen som kan si noe om hvor lang tid det skal gå før det "skjer" noe? |
Jeg hadde ikke noen av skribentene her i tankene da jeg skrev kjerringråd. Jeg har prøvd å beskrive min tilnærming til dette men det ser ut til å bli tatt opp i verste mening. Gratulerer med nedgangen, forsvant 1.7 kg hos meg også i løpet av uken.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg skal ned 12 kg, fra 72 til 60.
Frokost idag: 7 kyllingvinger, 150 g cc med hasselnøtter og bringebær. Lunsj: eggelapper med hvitost, knaskegulrøtter med rømmedip Middag: tacokjøttdeig med salat i creme fraiche, 4 cherrytomater. Hva gjør jeg galt? Når kan jeg vente bitte litt nedgang? |
Sitat:
|
Jeg følger vel ikke noen filosofi direkte, men har en tanke om at man kan slanke seg ved en generell lavkarbo-diett. Tar jeg feil her?
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58. |