![]() |
Sv: Ditt beste tips til rask vektnedgang
Sitat:
Det samme utgangspunktet er veldig veldig godt med et par dl buljong/hønse- eller kyllingkraft, purreløk og kylling og scampi i som suppe! Lar den trekke i en halvtime. Nydelig! Jeg kjøper bare på innvandrerforretning, og husker ikke merket. Men det viktigste er at den ikke er fettredusert. Tror det er sjelden de er tilsatt noe annet enn vann. |
mitt tips må være å slappe av. ikke stress og kav med denne vektnedgangen. nyt hverdagen:)
|
Lite tips hvis du ikke går ned på en uke eller to:
Regn ut gjennomsnittsvekttapet du har hatt siden du begynte :) Da kan du klappe deg selv på skuldra og si at du sannelig har klart å gå ned x antall kg i uka ;) Bare ikke bruk det som unnskyldning til å fråtse hehe.... Kun som litt ekstra motivasjon i kjipe perioder :) Og svømming er kjempefin trening! Spesielt for dere som ikke liker å trene (sånne som meg)... Føles ikke helt som trening ;) |
Ta vare på deg selv, ikke bare fysisk, men også psykisk.
Merker godt at nå som jeg er inni dårlig periode (psykisk..angst og depresjon) så er det MYE vanskeligere å opprettholde et sunt og balansert kosthold. Ikke minst den der mosjonen (nå er jo det forskjellig fra person til person, men jeg "gjemmer" meg bort og går ikke ut i det hele tatt i slike perioder). Så ta vare på deg selv, både fysisk og psykisk. Det vil gjøre alt litt lettere å gjennomføre.. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10. |