![]() |
Sv: Fine og forunderlige ting med en ny kropp
Sitat:
|
...sånn... :)
kanskje æ kan oppdatere tickeren min snart og :heia: |
Se det, ja, MYE bedre!:heia:
|
Snorking om natten er borte - og har dermed fått mye bedre søvnkvalitet. Våkner klokken 05:00 uthvilt.
Ikke noe galt med Follestad i Akersgaten, men duverden så deilig det er å kunne kjøpe klær i helt vanlige butikker. Slipper en promt 10 ganger i året - tidligere 10 ganger i timen. Sykler til Kikut uten pause og uten å hoppe av sykkelen i de værste motbkkene. Eneste klare ulempen er at hvis jeg blir mer fornøyd med meg selv nå ender jeg opp venneløs. - |
Sitat:
Det tviler jeg sterkt på! Seriøst, selvtillit virker tiltrekkende på andre mennesker. Så sånn sett kommer du til å øke i popularitet. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Det å oppdage og se at jeg faktisk hadde kragebein var stort :D
|
Sitat:
|
Å kunne se ned og bare se pupper som stikker ut, ikke pupper + mage 1 og mage 2 :p
|
...man er ikke venner før man kan fise sammen! :D
|
Har nettopp nytt en skål bringebær med fløte (uten søtning i faktisk) på verandaen, i sol og finvær, i sommerklær man ikke skjemmes i når man har dem på.
Det er en god bivirkning. |
Det aller aller første jeg oppdaget var at det ikke blir slitasjehull på alle bukser på innsiden av lårene - hel ned til knærne omtrent......hvor deilig å oppdage at lårene ikke gnisser sammen når jeg går :)
|
Myggen vil ikke ha meg lenger!
Har vært på tur i myggområde flere ganger. Det har vært slik at den jeg har vært sammen med har sagt at herfra må vi bare skynde oss og komme vekk. Så har jeg merket at det er mygg der, meg de bryr seg ikke om meg. Myggen liker nok best søtt blod!:D Dette er jo ikke en bivirkning av at jeg er blitt slankere, men av kostholdet. Artig allikevel da! |
Sitat:
Det oppdaga æ og i fjor sommer, den satte sæ på mæ, men forsynte sæ ikkje :) og ei anna ketolysedame æ kjenne hadde samme erfaringa :) |
Mange av klærne mine passer igjen, huden har blitt bedre - jeg har nesten helt sluttet å klø, og eksemflekker på armene er blitt borte:)
Og faktisk så merker ikke jeg myggen så mye lenger heller:D |
Denne sommeren har jeg blitt ekstremt fort brun - kanskje det skyldes lavkarbo?
|
Sitat:
Det første myggen går etter er CO2 som vi puster ut, det bruker den til å lokalisere oss på lang avstand. Deretter stikker den kun hvis den finner en bestemt duft på huden. Hvis duften er kamuflert av dette mystiske stoffet slipper du bitt. Morsomt hvis det er noe med dietten som kan påvirke dette. |
Myggen elsker meg fremdeles :cool:
|
Som jeg forstår så ligger vel ikke du helt på bunn med karber lenger. Det er nok det som skal til, godt under 20 karber om dagen. Mener ikke at det er verdt det bare for myggen altså, når man ikke har behov for å ligge så lavt.:p
|
Hvis én mygg og jeg befinner oss i samme fylke, finner myggen meg og stikker. Ingen forandring med ketogent kosthold.
- |
Sitat:
|
Huden min har blitt mykere. Hadde mye nupper og tørr hud før. Hodebunnen har blitt helt fin (den var et mareritt før).
Har vært nødt til å endre BH-størrelse flere ganger de to siste årene. Det var spesielt hyggelig. :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37. |