![]() |
Sv: Hvis man teller kcal-inntak
6 egg?? :O Jeg hadde daua av metthet :p
Men der ser vi hvor forskjellige vi alle er :) |
Jeg har alltid vært ganske småspist egentlig, men har også hatt et helt sykt forhold til mat, så de siste årene har jeg dyttet i meg det meste jeg har kommet over. Så antar at dette er normalen for meg, har det veldig bra på dette kostholdet.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Synes det var lite mat i mengde ja, men jeg spiser egentlig alt for lite fett. Sliter veldig med å få i meg nok fett altså.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Hvis man teller kcal-inntak...
Imse, jeg refererer til Liv her ;):
Sitat:
|
Kan også overleve på 1000 kcal hvis jeg eter salat hele dagen....
Andre veien, hvis jeg eter tørrfisk hele dagen FYKER mengden kcal til værs! Elsker å ha tørrfisk som eksempel på noe som er smekkfullt av kcal :D |
Sitat:
|
Hvis du synes kaloritelling er bare tøys, hvorfor bryr du deg da om det blir for lite?
Jeg lever etter spis når du er sulten-prinsippet, og ender på rundt 1000 kalorier om dagen. Det er ikke lite, det er akkurat så mye som kroppen min vil ha, den bestemmer jo selv. Jeg gjør bare som jeg får beskjed om. ;) I dag har jeg forresten spist nesten 1300 kalorier, og nå er jeg så mett at jeg snart dauer.. hehe |
Sitat:
|
Det er altså veldig stor forskjell på å tvinge kroppen til å leve med kaloriunderskudd og at kroppen velger det selv. Om jeg hadde trengt mer mat hadde jeg vært mer sulten, det er jeg ikke. Kroppen min er veldig fornøyd.
Jeg er også negativ til dietter der man tvinger kroppen ned i underskudd, bare så det er sagt. |
Sitat:
:D |
:lol:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12. |