![]() |
Sv: Pølsetips!
Tenkte jeg skulle informere!
Hvis dere skulle komme til å handle i sverige i sommer så har både Nordby Supermarked og Maximat GØL pølsene fra Tulip. De har fra 1-4 karber pr 100g og selges i pakker a 720 g. Det er ca 100 g pr pølse. Følgende varianter: Sommer grillare, Bratwurst, Ost frankfurter, Jalapeno grillare, Tzatsiki grilllare og Chirizo Korv. Jeg har smakt Jalapeno (Kjempegod), Tzatsiki (kun 1 karb) og Chirizo. Alle er veldig gode... :) De selges for SEK 39.90 i hele sommer iallefall på Nordby Supermarked. Jeg kjøpte dem på Maximat sist til den prisen. Vet ikke om de har tilbud på det der ennå. :) |
Jeg skal til sundsvall på ferie i juli, blir spennende å gå på jakt i svenske butikker etter lavkarbo produkter..
|
Sundsvall?
Jeg har bodd 5 år i Sundsvall!! |
Sitat:
|
Eh.. nei. sundsvall er nok ikke akkurat et shoppemekka. :rolleyes:
Dessuten har sikkert mye skjedd siden jeh bodde der! |
Noen som har smakt ketolyse pølsene?
Så på nettkurset der de var på handletur, pøler med ketolyse-label på. |
Jada, jeg har smakt de, Helt ok, men ikke noe å hoppe i taket for synes jeg. De fra grilstad er MYE bedre!!
|
Har prøvd grillpølsene, og på grillen er de god. Men ikke trekt i vann. Da smakte de heller kjipt. Men sier som over, ikke noe å hoppe i taket for.
|
Jeg fant bratwürst fra Grilstad på Rimi i Horten i dag, gleder meg til å teste! Lurer litt på om Bunnpris også fører Grilstad? Ikke helt sikker, men mener jeg har sett produkter fra Grilstad på Bunnpris tidligere.
|
Usj, den pølsa falt ikke i smak hos meg, i hvertfall... Men jeg er kanskje ikke noe pølsemenneske heller, vet ikke helt, jeg. God var den i allefall langt ifra. :o
|
Sitat:
Ica på Hasle hadde forøvrig denne, for oss som liker og tåler den :D |
Rimi på Skadberg (Sola) har de, kjøpte i dag:)
|
Gilde har Argentinske lammepølser med 2 karbohydrater pr 100 g.
De er kanon gode.:D Kjøper dem på Coop Prix. Har ikke sett dem andre plasser men de finnes sikkert i andre butikker også. |
Jeg ga resten av pølsene til mamma, jeg, hun sa det var de beste pølsene hun hadde smakt, så da var det jo godt for noe uansett da :p
|
Hehe. Jeg synes også de er gode. Mye bedre enn vanlige grillpølser. Savner ostepølser med bacon og brød, da. Fra bensinstasjonen. Men det er det gamle livet mitt.....:D
|
Sitat:
|
Sv: Pølsetips
Også jeg som skal innom Sverige i sommer :heia:
|
Harryshopping er ut, pølseshopping er in. :D
|
I Sverige finner vi også bøklundpølser som er helt topp, kjøpte frankfurter som faller i smak her hjemme. 1 karb pr 100g, og i naturtarm. Kjøpte ikke så mange første gangen, og det ble fort tomt.
Ketolysepølsene er helt greie, hvis jeg husker rett så er det 0,2 karb så da kan man dra å grille pølser uten den dårlige samvittigheten:p |
Sitat:
|
Her er forøvrig en link så dere ser hvordan de ser ut. ;) http://www.nordbysupermarket.se/admi...sp?Fileid=1915
|
Åh, ja! De pølsene er veldig veldig gode! Har pleid å kjøpe dem på Ica i Thorvald Meyers gate på løkka.
Sitat:
Ellers kan det godt være at en velassortert Meny- eller Ica-butikk har ferskvaredisk og "hjemmelagede" pølser :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35. |