Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Middag (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=120)
-   -   Ukemeny med handleliste og oppskrifter! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26822)

Indianeren 21-07-09 20:43

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
vispet eggehvitene stive ja.. men jeg får prøve igjen, kanskje jeg lykkes da:)

CocoNut 24-07-09 14:25

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
Åååååååå tuuuuuusen takk:D Dette trengte en nybegynner som meg. Jeg har mistet litt motivasjon, og syntes det var vanskelig å finne noe jeg orket å spise. Dette skal jeg prøve ut ja, kanskje det er dette som får vekten videre nedover.
tank ju tank ju:suss:

shayla 08-09-09 23:12

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
Nå har jeg nettopp laget lavkarbobrødet. Det var fantastisk godt! Thank u :-)

Mellon 14-09-09 22:51

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
Fantastisk, denne skal lagres. Tusen millioner takk for flott tråd, bøyer meg i støvet.

annama 07-11-09 23:40

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
Kosebamsen: Hvordan har det gått med din vektnedgang og denne menyen? Eller bruker du den ikke selv?

Hadde vært fint å høre om noen her inne har forsøkt å følge denne ukesmenyen og resultatet av det! :)

vf1000 18-04-13 23:13

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
Dette var akkurat det jeg så etter, helt genialt. Nå fant jeg i farta ikke handlelisten, men skal finlese senere. Noen som har flere menyer, handlelister osv?

Festina lente 21-04-13 19:23

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
Abonnerer på denne - kjempeflott! :)

Anitafur 30-10-17 18:18

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
Hei, kjempe bra meny denne skal jeg prøve men har du mål på hvor mye av ingrediensene på kjøtt- kakene?

sylwester 31-10-17 15:27

Sv: Ukemeny med handleliste og oppskrifter!
 
Ved forste øyekast ser det ut til at du får i deg mye mindre grønnsaker enn meg siden det går mye i brøderstatninger. Her er min:

Sylwesters ukesmeny:

Man-Fre
Frokost: Hva er det?
Lunch: 200g grønn salat, 100g kjøtt, 4ss olivenolje, + eventuelt ost/tomat,paprika,mais (lite mengde så nesten alt går) (50g fett, 25g protein, 8g karbohydrater)
Middag: 1 boks gryte fra fryseren, kokes på 10 minutter. (50g fett, 25g protein, 10g karbohydrater)
Kvelds: Vaniljerømme (1 bokx seterrømme, frøene fra 1 vaniljestang, litt flytende natreen) + noen bær (18g fett, 2g protein, 5g karbo)

Andel grønnsaker/ dag ca. 600g.

Lørdag-Søndag:
Frokost: hva er det?
Lunch: Taco! 200g salat, 4ss olivenolje + tacokrydret kjøttdeig, rømme, paprika, ... (60g fett, 35g protein, 15g karbohydrater)
Middag: Taco!
Kvelds: Bacongull + 70% sukkerfri sjokolade.

1 Boks gryte er ca. 500g med gryterett ala Tikka masala, Biff Stroganoff, Suppelapskaus, Chilliconcarne, GreenCurry, Moussaka eller Rattatoi med kjøtt. Jeg lager 2 retter hver 2-3 uke med ca. 14-18 porsjoner. De gangene jeg er for lat til å lage Taco (eller andre ting) spiser jeg det som alle måltider i helga.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no