![]() |
Sv: Har du vært vegetarianer?
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
- Men hvorfor ikke lam, egentlig? |
Sitat:
|
Sitat:
Lam fordi det er et "barn", sau spiser hun ... Nå er det utrolig mye med min mors idealisme og såkalt logiske tankegang som man kan stille spørsmål ved, og det har jeg gjort gjennom årene (derfor hun spiser kjøtt nå faktisk :p), men jeg har vel bare godtatt at hun har sine særegenheter (og jeg har garantert mine) og de får vi bare leve med :) |
Sitat:
|
Det er vel ikke helt det samme med vanlige egg, for når høner legger egg uten å ha hatt seg med en hane først, blir det vel aldri kyllinger av de eggene uansett? Eller er det noen som har fortalt meg skrøner nå? Heh.
Asiatere har forresten svært lite etiske skrupler med hva de spiser. Jeg blir dårlig. Bla. spiser de ganske store andefostre, som fremdeles ligger inne i eggene sine. Herlig. |
Sitat:
|
Ja, jeg aner ikke jeg, kaviar spiser jeg en gang i skuddåret. Oppå egg, da er det godt.
|
Sitat:
|
Hahaa, det skal ikke være lett det der. Jeg synes forresten denne ;) smileyen ser utrolig sarkastisk ut, og oppfatter ofte innlegg der denne blir brukt som sarkastiske og frekke, ja litt belærende. Fnis. Jeg trodde lenge det bare var jeg som var sær, men etter en tråd om den smileyen på et forum fant jeg ut at veldig mange deler samme oppfatning. :lol:
(Neida, det betyr ikke at jeg tror folk er ute etter meg om de blunker til meg i et innlegg altså, jeg kan finne på å bruke den selv også av og til). :p |
Jeg er vegetarianer og har vært det i ti år. Trives godt med det og har ingen planer om å begynne å spise kjøtt :)
|
Herr og fru Veggpryd
1 Vedlegg
Sitat:
Vedlegg 6405 |
Sv: Herr og fru Veggpryd
Sitat:
Jeg så intervju med Anne B. Ragde en gang, og hun ble selvfølgelig dratt med til en grisefarm. På slutten av intervjuet mått hun innom Narvesen for å kjøpe pølse - for hun hadde blitt så sugen på pølse etter å ha sett alle de grisene! :lol: Jeg syntes selvfølgelig det var vanvittig morsomt! |
Jeg er generelt alt for glad i mat og gode biffer, så nei, jeg har ikke vært veggis.
|
Sitat:
|
Jeg har alltid ansett den smileyen som litt lur og avvæpnende :o. Så, tilgi meg om noen synes jeg er sarkastisk, jeg bruker den nemlig ganske ofte ... ;) (Hehe). Min eventuelle sarkasme tror jeg kommer mer fram rent verbalt, altså!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52. |