![]() |
Sv: Bacongull
Sitat:
Jeg har i hvertfall spist mye ferdiggrillet kylling uten skinnet. |
Lurer på: Er det egentlig så gæernt å la være å spise når man ikke er sulten? I Ketolyseboka står det for eksempel at man mer enn gjerne kan droppe frokost og vente med å spise til man føler sult.
Som overvektig har man jo masse reserver i form av kroppsvekt, som kroppen effektivt nyttiggjør seg når man er i ketose (slik har jeg forstått det i hvert fall). |
Nå tar jeg tyren ved hornene og har laget en Journal, hvor jeg legger inn maten.Tar gjerne imot all hjelp jeg kan få ang mat.http://forum.lavkarbo.no/showthread....848#post751848
|
Sitat:
|
Nemlig, Photobscura. Så da er det vel egentlig ingen grunn til å bekymre seg for at man får i seg for lite mat, med mindre vektnedgangen er dårlig? Har sett i flere innlegg at folk føler at de må anstrenge seg for å spise på grunn av dårlig matlyst, og det blir vel helt feil?
Jeg tolker min manglende matlyst som et tegn på at jeg er i ketose, bekymrer meg ikke og spiser så lite jeg vil. :) |
Dårlig matlyst oppstår gjerne den første tiden, og erfaringene jenvt over er at den kommer tilbake ;)
|
Mine 2 favoritt-fettkilder: Nakkekoteletter og avocado :D
Avocadoen nytes gjerne med en spiseskje rekesalt eller lignende. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03. |