![]() |
|
Sitat:
http://www.forskning.no/Bilder/10687...53_content.jpg Ganske vanlig i lavlandet, vanlig på fjellet. På fuktig grus eller torvjord Rosenrot vokser enten langt nord eller høyt til fjells. Rosenduften fra jordstengelen har det vært interesse for i parfymeindustrien. |
Kanskje dette hadde vært noe for meg? Helsekost, er det der man kjøper det?
|
Pris
Sitat:
|
Tusen takk for bildene, marianne! :klem:
|
De hadde rosenrot på SPAR! Tenk...sikkert ikke verdens beste merke, men jeg skal likevel prøve.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Den kostet 78 kr. for 30 tabletter 750 mg.
|
Sitat:
|
har brukt rosenrot i litt over en mnd nå jeg...funker ikke på meg ihvertfall:mad: :mad: men det finnes jo mange forskjellige merker ol å få kjøpt,,,,,burde jo ha merka litt forskjell på en mnd skulle jeg tru.....
|
Mulig det ikke virker,hva vet jeg,men har hørt om mange her som synes det er effektivt. Jeg undres om ikke de norske anbefalte dosene er for små,ihvertfall til å begynne med,for jeg har prøvd forskjellige ting som jeg synes er helt uvirksomme.men dobler jeg dosen virker det,så alt er relativt.
Kroppen min har alltid trengt mer enn normalt,hos tannlegen måtte jeg omtrent ha trippel dose for at bedøvelsen skulle virke. Så jeg vil fortsette med dobbel dose Q 10 så lenge det er piller igjen. For etter fire dager med dobbel dose føler jeg meg mer effektiv enn på lenge,men det gjenstår å se om det bare er en flipp. Og om jeg fortsetter er det store spørsmålet for det er begrenset med hva en har råd til å kjøpe. UPS: ROsenrot har jeg ikke prøvd enda,men det skal jeg:-) |
Prøv å øk dosene, snoopygirl. Hvis det er økt energi du er ute etter så skal det merkes etter ca 1/2 time. Rosenrot er et av få kosttilskudd som har nærmest umiddelbar effekt. Har hørt om de som tar 4 piller før de skal på fest. osv.
De bitene jeg tar er nok mye kraftiere en de pillene som fås kjøpt på helsekosten, |
Fant denne artikkelen om rosenrot..
Kilde: dinkost.no Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31. |