Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Døde av lavkarbo? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=28573)

Bulldog 02-10-09 22:35

Sv: Døde av lavkarbo?

Faen, disse lavkarbogreiene er jo farlige! Jeg kutter ut med en gang. Pizza, tenker jeg. Best jeg fyller på ordentlig med øl også, bare for sikkerhets skyld... Vil jo ikke dø, heller.

Bæret 02-10-09 22:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd (Innlegg 777657)
Spis en kotelett til frokost - og dø av hjerteinnfarkt til lunsj! :lol:

:lol:

Kanutten 02-10-09 23:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd (Innlegg 777657)
Tror det skal litt mer til å dø av en livsstilsykdom som hjertesvikt grunnet dårlig kosthold på en så ung pike. Og på lavkarbo er det helt umulig - men det vet vi jo! :) Den artikkelen var helt latterlig.

Og hva står det egentlig i artiklen? Det står to setninger om jenta - og resten er ren skepsis til lavkarbodietter. Jentas diett "den aktuelle dagen" skal ha bestått av (...) Hallo!! Spis en kotelett til frokost - og dø av hjerteinnfarkt til lunsj! :lol:

Har ikke lest alle innlegga, men vil bare tilføre at det er mange som har dødd under sportaktiviteter også. Skal man da konkludere med at trening er farlig???

Kitt 02-10-09 23:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kanutten (Innlegg 777858)
Har ikke lest alle innlegga, men vil bare tilføre at det er mange som har dødd under sportaktiviteter også. Skal man da konkludere med at trening er farlig???

Vel, alle ambulansene i Oslo var opptatt under Oslo maraton!;)

Og hvor mange idrettsutøver har ikke blitt skadet for livet pga sporten de har drevet med!

Mitt eget gode forsett om å trimme gikk i vasken da jeg røk den store muskelen i leggen! Tilbrakte en natt på sykehus, 6 uker i rullestol og vil aldri bli bra!
En av mine treningskompiser røk senen til kneskjellet og kommer heller aldri til å bli fin igjen!

Trening sunt!!!:confused:

Brimstone 03-10-09 00:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 777688)
Det hender noen kaller ketose for ketosis, også.

Og Cetouse :p

Gracella 03-10-09 00:10

Sitat:

Det er jo ganske tragisk, men så sant, så sant. Og allikevel er det ingen leger som advarer mot orientering eller fotball... Eller en drøss aviser som skriver useriøse artikler om idrettens farer. Hopp og utfor er heller ikke helt sunt for helsa...

Carisma 03-10-09 00:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gracella (Innlegg 777866)
Hopp og utfor er heller ikke helt sunt for helsa...

Eller dans! Finnes det en danser som ikke har ødelagte bein? (og lunger ;))

Gracella 03-10-09 00:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 777869)
Eller dans! Finnes det en danser som ikke har ødelagte bein? (og lunger ;))

Kulekjøring er heller ikke snill mot bein og knær, likevel oppfordres unge jenter til å begynne på kurs...

Bulldog 03-10-09 10:41

Sitat:

Absolutt!

Photobscura 03-10-09 10:58

Det er også farlig å leve, man dør jo til slutt!
Hvorfor er det ingen som belyser den åpenbare problematikken med konsekvensen av denne livsfarlige tingen vi kaller 'livet' :eek:
:lol:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.