![]() |
Sv: Hvorfor går jeg opp 800 gr på en dag?
Er egentlig min første uke på Ketolyse. De andre ukene har jeg bare kuttet sakte men sikkert ut karbohydrater.
Kanskje jeg bare skal holde meg til det. Tydligvis ikke så lett med ketolyse. :D Men jeg får prøve litt til; null frukt fra nå av. Men sann som de 2 ss med bær er det ok sann innimellom? |
Bær er ok. Bringbær har vel minst karber :)
|
Ja jeg tittet på alle bæra i fryse disken og bringebær vant ;)
|
2 Vedlegg
Sitat:
Så for å sikre daglig avføring bruker jeg et produkt som heter fiberhusk som jeg kjøper på helsekostbutikk. Det kan røres ut i vann og drikkes, men jeg foretrekker å blande det i eggerøre, omelett eller lignende. I tillegg kan man jo spe på med litt linfrø både i bakverk og omeletter. På helsekosten har de en type fiberhusk som heter Lepicol, den bruker jeg i varmmat. (Pass på at du kjøper pulver, ikke kapsler.) Hvis du heller vil røre ut i kaldt vann, er det en annen type i gul pose som kanskje er bedre egnet. Den inneholder så vidt jeg husker noen mageregulerende bakterier som kan bli ødelagt ved oppvarming og er derfor litt dyrere. |
Å tusen takk for tips :D
Finnes det noen steder på nettet hvor man kan kjøpe dette? |
Fiberhusk får du kjøpt på helsekost og ein del matvarebutikkar. Eg kjøpte på Mega.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21. |