![]() |
Sv: Ned 10 kg til jul: uke 43/44 - skravletråd
Jeg står også stille!!! Argh!!!
Jeg drikker pepsi max. Kanskje jeg må slutte med detl Uff, da skal dere jammen få høre på klaging. :( To dager til veiedag. Huttetu, hvordan skal dette gå?? Det er virkelig bra at det er så mange som er så flinke her inne, jeg suger til meg gode råd og tips og satser på at det løsner igjen snart. Fint å lese at andre også har stillestående perioder. |
Sitter forresten her og ler (og håper det har en positiv innvirkning på forbrenningen). Min datter på snart to går rundt i genser, stømpebukse, tøfler, pent smykke, redningsvest og sydvest. Hun leker og koser seg. :p
|
Blir du ikke ekstra fysen når du drikker Pepsi Max? Blir sånn rar og hul i magen hvis jeg drikker det uten og prope i meg noe annet jeg:-S Elsker egentlig light-brus sammen med godis, nå unner jeg meg bare bacongull. Er litt slitsomt i lengden å gå forbi godtehylla, men den har mye av skylda at jeg gikk opp igjen 18-20 kg så på en måte må jeg bare tenke at det er kroppen min sin fiende!!:p
Prøvde å sende en melding til Ketomamma for å høre om hun er med fremdeles. Den veietråden er jo så motiverende, er så artig og følge med på alle sammen:) Noen som ar prøvd å lage Gerds ostekake? Tenkte å kanksje skeie ut med ostekake i helgen, har ikke vært noe rampete på 4 uker, så nå er det på tide:rolleyes: |
Jeg har skeia ut med diakake i dag. Ikke aner jeg om de er lovlig eller ei, men i dag hadde jeg lov.
|
Jeg gikk ned 1,1 kg denne uken, men føler meg litt oppblåst, har litt treg mage for å si det mildt, forslag til å få fart på "systemet" og nei jeg spiser ikke proteinbrødet, fysjom;)
|
Sitat:
|
jeg lurer på om dette er veietråden eller er dette bare skravletråd? håper svar
|
Sitat:
Her er veietråden! |
Nå er jeg kjempeglad, ned et kilo denne uka som jeg har holdt meg unna kunstige søtstoffer.
Nå fortsetter jeg i samme tralten framover, savner litt søtt, men det går vel over etterhvert!:D:D Start: 79,0 kg_Mål: -10 kg Nå: 75.1 kg sist uke: -1.0 kg_ hhttil: -3.9 kg(30.10) |
Stille denne uka for min del. Hadde en liten planlagt sprekk på onsdag, så jeg vet hvorfor.
Neste lørdag er det stor sprekk. |
Står stille jeg også.
Glemte å veie meg i morges også... Får gjøre det i morgen tidlig da. :) |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56. |