![]() |
Sv: "Verdens beste pizza" (NB: med vanlig deig)
Takk for oppskriften. Denne høres helt himmelsk ut :D Jeg tar i mot alle tips på oppskrifter med glede. Man kan selv gjøre den mer lavkarbo vennlig. Eller hvis man har en dag inn i mellom hvor man skjeier ut med litt mer karber. Gleder meg til å teste denne ut. Må bare en tur over grensa først ;)
|
Ja den er veeeldig god :sikle: Jeg skeier ut en gang i blandt. Bunnen er tynn, så mye karber får man ikke i seg hvis man spiser en par tre biter :D Siden de reklamerer for Grete Roede her, så tenkte jeg at det går greit å legge den ut ;) |
Ærlig talt..
De fleste som har noe som helst kjennskap til google-annonser forstår at lavkarbo.no ikke velger ut disse annonsene selv. Og jeg mener fortsatt det er undøvendig med slike oppskrifter her. |
Jeg ser ikke forskjellen. Men du får mene hva du vil. Jeg står for det jeg mener. Da kan vi være enige om å være uenig. Og du behøver ikke lese eller skrive på denne tråden hvis du synes det er så dumt. ;) |
Takk for oppskrift, og jeg skjønner ærlig talt ikke problemet. Uansett, det er vel mulighet å bytte ut hvetemelet med f.eks quinoa-mel eller mandelmel?
|
Ja jøss.man kan da lage lavkarbo bunn også :ja: Jeg pleier å lage vanlig til de andre og gjestene..så lager jeg en liten bunn til meg selv i en rund kakeform :D
|
Sitat:
|
Ja, jeg har brukt samme mengde, men se det litt an.
|
Sitat:
|
Sikkert noen som tar seg en bit eller to på lørdagen likevel ;) |
Sitat:
|
Det er mange her som legger inn oppskriften på yndligskaken, brødet etc og ber noen omgjøre den til lavkarbo. Det ER ikke værre med denne oppskriften. Det er jo bare omgjøre den til lavkarbo! Hvis måten man ordlegger seg på skal avgjøre om en oppskrift skal være velkommen her eller ikke, ja da blir det rett og slett for teit. Vær heller imøtekommende og hjelp til med å finne en lavkarbobunn som kan vær god under dette gode fyllet de fleste skryter av!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04. |