![]() |
Sv: NÆRINGSTABELL - 285 norske matvarer
Sitat:
|
Sitat:
Du kommer til å føle deg utrolig godt motatt her inne:klem:Folk er utrolig koselige, å ikke for å glemme hjelpsomme;) |
Sitat:
Greit å få litt råd/feedback fra de som er drevne på denne kuren, se kjente fjes & ikke minst se at man er mange i samme båt. Lett å føle at man er litt ensom i den diett tilværelsen.. |
Det er nok noen feil i denne filen som ble postet. Linfrø står oppført med 35 karber. Linfrø har 0 karber.
|
Tusen takk for tabellen...denne skal jeg bruke...:)
|
Må printe ut denne jeg også. Takk!
|
Syntes det var mye muffins i denne tabellen. Kan jo være de andre tabellene jeg har sett som er feil og altså, men blant annet hvitløk står oppført her med noen å 30 karbo mens i de fleste andre står den oppført med 16,3. Vanskelig å vite hva en skal stole på.
Mvh slankepia |
Sitat:
Forøvrig hadde det vært supert om tabellen hadde fortalt en om carbo innholdet i en gitt vare er betegnet som raske eller trege karbohydrater. Da dette kan ha mye å si i forhold til mengden carbs som kan tillates pr dag for eksempel ketolyse. |
Nå finnes den nye Matvaretabellen med ca. 1300 matvarer gratis tilgjengelig ï e iPhone-app: LCM. Kan lastes ned her http://itunes.apple.com/no/app/lcm-n...8527?l=nb&mt=8
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:06. |