![]() |
Sv: En matdag hos meg - kan dere si om det ser greit/dårlig ut?
Sitat:
Skal prøve å spise noe grønt til hvert måltid. Men er det okei å bruke kyllingkjøttdeig istedenfor f.eks vanlig kjøttdeig? Det er jo mindre fett i kyllingkjøttdeigen... men jeg liker den best :) Den boka jeg har inneholder veldig få måltider til fase 1... |
Sitat:
Jeg trener forresten 3 ganger i uka og går tur så det er null problem. Har faktisk fått mer energi nå til å trene:D |
Kylling står på lista over tillatte matvarer( den skal du skrive ut og henge på kjøleskapsdøra sammen med regelne for induksjon), så ja, spise det, men få i deg fett attåt.
Jeg heller bare kaldpressa raps eller olivenolje over salta jeg, og kverner over pepper, sitronpepper.. |
Sitat:
Jeg skal prøve olje over salat, er ikke så glad i oljer, men skal gi det en sjanse. Laga eggemelk, det var veldig godt :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Nå har jeg lagt ut hva jeg har spist idag, inne på journalen, kan ikke dere gå inn å se om det ser litt bedre ut? Karbohydratene er rundt 10 idag, litt mer enn i går iallefall.. Fett og proteiner er så som så...Har hatt olje på salatene(olivenolje) og steker maten i smør..brukt fløte i omeletten tidligere idag osv.. spist bacon:p
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46. |