![]() |
Sv: Deppa ...
Kjempeflott med seks kilo mindre. Det er 12 pakker smør det, tenk!
|
Ja JIPPI! Takk=)
|
7 kilo =)
|
:heia:
|
Gratulerer med syv kilo, det må være herlig! Det der med antall pakker smør tenker jeg også mye på når jeg går ned i vekt, pleier å se dem for meg. :p
Sitat:
|
Nå er det nesten lenge siden jeg la inn denne tråden =)
Det har gått mye bedre og jeg har klart å ta av meg neesten 14 kilo ! jippi! Skal ikke lyge å si at det bare har vært enkelt men det går ihvertfall sakte nedover:D og litt oppover:mad: og så nedover igjen hehe:p Jeg kjenner også at jeg har mer energi på godt og vondt. Men er definnetivt ikke deppa lenger=) Takk folkens;):klem: |
SUPERT! Noe av det jeg liker best med dette nettforumet er å se alle menneskene som får et bedre liv og lykkes (noen for første gang i sitt liv) med å få bedre helse! Tenk, du har gått ned hele 14 kilo på drøye to måneder! Det er fantastisk! Og nå ser det jo ut til at du greier å leve med denne dietten også:) Jeg hadde heller aldri trodd at jeg skulle greie å leve slik, det gir en utrolig følelse av mestring å se at det går bra!
|
Jeg er enormt imponert!!:)Du er flink!! ( går å venter på hjelp av lindbergklinikk selv, for her går det ikke så bra. )
Gratulerer! |
Sitat:
Jeg er enormt imponert!!:)Du er flink!! ( går å venter på hjelp av lindbergklinikk selv, for her går det ikke så bra. ) Gratulerer! du skal se du kommer til å klare det ettervært du også;) Jeg hadde en typisk lege som mente jeg skulle spise sundt å trene.. trene gjorde at jeg ble liggende i sofaen gjerne uker, pga smerter i sålene mine eller i ryggen. Han søkte meg til asker på Friskvernklinikken .. De ville ikke hjelpe meg pga at jeg hadde hatt spise forstyrelser. de var redde jeg skulle få det tilbake.. Etter mye krangling med legen skiftet jeg. Fikk en ny lege som foreslo spisdegslank dietten og det var da jeg fikk begynt med dette. Hehe han var ikke dum den legen;) Dette kommer du til å klare med eller uten hjelp:D Klemmer |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24. |