![]() |
Sv: Drikker du vin?
Vin er altfor godt - så lysten til å se på dette er ikke stor. Men det er sant det som Chunky skriver: Jeg er jo opptatt av hva jeg og mine putter i oss. Skal se på den etter at jeg er ferdig med jobben.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ja, og noen dager etter det. |
Sitat:
|
Jeg har fått to ny favorittviner, anbefalt av en flink polmann, og som jeg i ettertid har oppdaget er laget på biodynamisk dyrkede druer, begge to!
L'antico di Burchino 2008 kr 124,- En Chiantivin, kraftig og smakfull, til kjøttretter, men god alene også. Asinoi 2008 kr 110,- en lettere og slankere vin, men fortsatt med mye smak, passer godt alene, til fugl, kjøtt og i følge påskrift på flaska også fisk. Anbefales! |
Er blitt en kløpper med hjemmevin jeg!
Har laget 4 dunker til nå; to røde og to hvite. Og sambo har laget tre dunker øl. NYDELIG ble det! Anbefales!! (Eller kanskje man ikke kan det?? :o) |
Og nå har jammen sambo satt en dunk til med øl! :eek: Vi begynner bli selvforsynte på alkohylområdet . :o Og det BLIR godt, for veileder og læremester er skandinavisk mester i ølbrygging...:p
Så nå har vi to mørke og to lyse typer øl oooog to hvite og to røde viner. :ja: Det er faktisk moro!! Og jeg er sukkertilsetningskonsulenten. :lol: I vinene har jeg tilsatt sukker slik at det er er ca 1.5 karber pr liter. Angående ølet har jeg ikke medbestemmelsesrett.....:p |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33. |