![]() |
Sv: Mange som ikke har et normalt forhold til mat?
Jeg kjenner meg igjen i så mye av dette. jeg har hatt perioder hvor min spising opptok all min tid - jeg planla ofte tre måltider fremover - og handlet i tre forskjellige butikker så folk ikke skulle se hva jeg kjøpte. Nå er jeg midt i et kurs i kognitiv tenkning - og føler for første gang at jeg har med meg hodet i livstilsendringen min - alt er så mye lettere og jeg er stolt av hva jeg har oppnådd så langt. Ikke minst i forhold til at hodet mitt er med :) Håper du klarer det samme, tror nemlig det er superviktig, at hodet er med:) Lykke til :)
|
Sitat:
(jeg har ALLTID - siden 16 år og begynte på p-pillene - veid 15-20 kg for mye... dette har vært min "komfort-vekt" lenge nok - så nå er jeg på vei ned til et helt annet liv :) ) |
"evt spiser et knekkebrød eller et eple istedet for en sjokolade eller en Risifrutti."
Ingen som snakker om EN sjokolade eller EN Risifrutti, vet du. Det hadde ikke vært et problem.;) Når jeg først har tatt den ene så følger alt det andre helt frivillig etter. Dersom noe ikke går med i første omgang så roper det på meg til jeg kommer og finner det. Og jeg finner det! Dessuten har jeg nærmeste Kiwi butikk hundre meter unna. Laaaaaang åpningstid. |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37. |