![]() |
Sv: Negative ting med lavkarbo
Sitat:
|
Sitat:
Ler meg skakk, så mange hærlige utsagn da gitt! |
Savner å ha fingre så fulle av vann
at det gjør vondt å bøye dem liksom...:p For ikke å snakke om en mage som er så full av luft at det ser ut som man er gravid i 5 mnd..*DÅÅÅNE* |
Tåler karbohydrater så dårlig etter lavkarbo kur at det rett og slett ikke frister
Så en negativ ting med lavkarbo får vell bli at man tåler karbohydrater enda dårligere ved en eventuell tilbakelegging av kostholdet... Iallefall for min del |
Uff, skulle man få lyst å gå på ketolyse eller lavkarbo av å lese dette? :eek:
:lol: Dere er oppfinnsomme og fargerike! Takk! Trengte denne nå. |
Samboern min er sur fordi jeg ikke fiser så dyna ligger oppunder taket om natta. Er jo så greit å ikke ha dyne på seg nå som det er så varmt her :rolleyes:
(bor på den sørlige halvkule, eller rævsida som jeg pleier å kalle det, i fall noen trodde det hadde rabla for meg :p) |
:lol:
Morsom tråd. |
ja, hva skal man si...?
jeg ble lovd et bedre liv om jeg begynte på ketolyse-kuren. hva har forandret seg da? kjæresten er sluttet å fise så jeg må puste med munnen i flere minutter etterpå kjæresten tar mer på meg og sexlivet har kommet til en helt ny dimensjon jeg innser at mine gode favorittbukser detter ned på knærne når jeg går på gaten... jeg begynner å skjønne at jeg må sy inn bunaden til 17 mai. jeg ser at bikiniene jeg bestilte på nett i fjor som ikke passet kommer til å passe i år så jeg får ikke kjøpt nye vet ikke jeg... vil dere si det er å få et bedre liv??:) |
jeg har forresten så mye energi til overs at jeg har måtte begynne å trene:(
|
Sitat:
He,he, fillern og :D Sånn har jeg det også, håpløst! |
Sitat:
Den var god:D Når det gjelder punkt 10, så håper jeg ikke ALT "blir borte" :eek: :p Vennlig Hilsen Torkil |
Torkil: Jo dessverre- men man kan jo kjøpe nye pupper forsåvidt.....:D
Da må jeg føye til pkt 11: Dyrt å gå på lavkarbo -for du må kjøpe nye pupper siden de du har har mistet all fasong, og du må vurdere plastiske operasjoner for å stramme inn all huden som har løsnet fra beinfestet....:eek: ...Evt kan du bruke brystene som ørevarmere og bre den nevnte løshuden over barna når de sovner ved siden av deg i sofaen....;) |
|
:heia: Flirer meg skakk i hjel hehe..:)
|
Vurderer også å bruke ringene mine til armbånd, nå som tilogmed den tidligere lillefingerringen er for stor, og så jeg som haaaater at det dingler noe rundt håndleddene! Fælt, dette.. Alternativet er å betale for å få tatt dem inn, blir dyrt, jah! :p Siiiikkert billigere å kjøpe nye.. Enda billigere om jeg får Mannen til å gjøre det. :D Ringer eller pupper? Vanskelig å velge hva jeg skal bruke penger på.. Særlig.
|
Likte disse negative tingene. Litt spent på nummer 2 og 10:)
|
:lol: nå er magemusklene trent i dag også! Dere lurte meg der ja!:p
|
Det jeg synes er mest negativt med lavkarbo er at jeg endelig har funnet noe som virker for meg, og at jeg derfor ikke trenger å studere alle slags andre metoder. Det er dumt det! Skjønner ikke at jeg gidder =)
|
Man blir ikke slått ut etter en stor middag. Så det vil si at hvis man spiser middag med høykarbovenner, så er man den eneste som orker å ta oppvasken.
|
Man kan risikere å få regelmessig syklus, og kan nesten se på klokka når mensen kommer. Hvor ble det av spenningen i hverdagen, liksom?
|
Man må tisse hele tiden! Skikkelig frustrerende, særlig når man sitter midt i et møte eller på skolen i en forelesning. Også er man jo konstant tørst også da. Ukult! Jeg savner å gå uten drikke i noen timer. :D
|
Det er så kjipt å spise ubegrenset av maten jeg elsker. Jeg ville jo helst veie og måle opp mikroporsjoner og gå sulten hele døgnet. :(
|
Sitat:
|
Sitat:
|
En bruker gjerne en del av arbeidsdagen til å henge her inne da, det må jo være negativt (for sjefen i det minste) !
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19. |