![]() |
Sv: Oppsummering etter seks måneder lavkarbo
:heia:
Grattis! Lavkarbo er best! |
Fyer meg til rekkene og sier WOW! Veldig bra jobbet!
|
Takk alle sammen - det er morro. :) Burde kanskje laget meg en egen journal snart... :O
Nok en oppdatering. 24/1 2010 var jeg på InBody 720 analyse, og i dag gjentok jeg det. Siden da har jeg gått fra 24,2% kroppsfett til 22%. Gått ned 2,4 kg fett, og lagt på meg 0,2 kg muskler. Ikke mye, men jeg har ikke jobbet så hardt med treningen før nå de siste 2 ukene. Altså, jeg har har ikke mistet muskelmasse, men fett. Det er jo bare sykt bra! :) |
Gratulerer med imponerende resultater! :blomster:
|
Wow... Ser ikke ut som samme personen engang :eek:
|
Utrolig bra jobba!!!! begynte på LCF selv for 9 uker siden, har aldri følt meg bedre jeg eller. Kjenner meg igjen i så mye av det du sier. Beste bonusen for meg så langt er også at jeg føler meg mere våken og energisk, bomullsdotten oppe i hodet er borte. Hvem pokker vil spise gift som karbohydrater stivelse og sukker når man kan få det bra med selg selv? Ikke jeg :)))) Lykke til videre :)
|
PS! Hva er Primal Blueprint? Aldri hørt om :)
|
Sitat:
I all hovedsak går kostholdet ut på å spise fett, proteiner, bladgrønt, grønnsaker, nøtter og frukt - de to sistnevnte i moderate mengder. Dvs. slik vi har levd 99.5% av de siste 2 millioner år hvor menneskslekten har vandret rundt på jorden. Grok on! ;) |
Sitat:
|
Så flink du er!
|
Veldig bra jobbet :) Utrolig hva som skjer med kroppen når vi går fra en "sunn" diett (tallerkenmodell med masse poteter og ris, GR etc.) til en "usunn" diett :D
|
Sitat:
Og bra jobba :) |
Sitat:
Jeg har også begynt å se mer på epigenetikk. Utrolig fasinerende, og om det stemmer har man ikke bare ansvar for sin egen helse, men også kommende generasjoner - http://en.wikipedia.org/wiki/Epigenetics Se også http://www.youtube.com/watch?v=Fj4d-...eature=channel Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49. |