![]() |
Sv: Hvor ofte spiser dere lavkarbo snacks/kaker?
Jeg må inrømme at jeg spiser noe søtt nesten hver dag... en Atkins bar, en cream cheese muffin eller lignende..... Men så har jeg jo også stått stille de siste 5 ukene! Men det er så vanskelig å la være!!!! Må skjerpe meg nå!
|
Uff ja ikke lett å la være. Jeg hadde en dårlig uke forrige uke og spiste nok for mye søtt + noen lite øl og gikk ikke ned et gram, men hadde minsket 2 cm rundt magen:) Nå er det fullt fokus igjen, men litt kos i helgen;)
|
Sitat:
|
I kveld blir det nok Cloetta mørk sjokkis på meg!
Ikke bare er det lørdag, men jeg er sååååååå fysen at jeg nesten går på veggen! Har lyst på alt jeg ikke skal ha og litt til! Har sittet på en basketkamp i to timer og luktet vafler, boller og verdens beste gulerotkake!:eek::eek::eek: |
Jeg koser meg med baconchips og har laget sjokolade av 86%, fløte smør og defiafett:)
Må kose meg litt på lørdagen hvis ikke så tror jeg ikke dette går bra:o |
Forsøker å holde det + alkohol til lørdagenen. Men vin hender at jeg drikker oftere. Bor i et vinland jo.
Men syltetøy som jeg har laget selv spises oftere, holder ikke så lenge så for ikke sløse så spises det opp! Men bare en oopsie da om dagen med dette. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30. |