Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål om matvarer og oppskrifter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Meieriprodukter? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32023)

cmh 17-03-10 11:17

Sv: Meieriprodukter?

Ser ut til at det blir innkjøp av kokosmelk idag ja:)

cmh 17-03-10 11:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kiwo (Innlegg 849141)
Jeg har ikke greid å kutte ut fløten. Har litt problem med for mye smør, og likte ikke kokosmelk sist jeg smakte på det (men det er lenge siden :),så da er det veldig greit å bruke fløte og cf.
Men vekta står jo stille.....så jeg bør vel sette inn noen ekstra tiltak. ca 3 kg på 5 mnd er kanskje ikke så mye å skryte av :)
Trøsten er at jeg iallefall ikke går opp.....og at jeg ikke gir opp.

Stå på!:)

Kitt 17-03-10 11:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av cmh (Innlegg 849249)
Ser ut til at det blir innkjøp av kokosmelk idag ja:)

Pass på å se bakpå! Det er stor forskjell på karbo- innhold og om den er konsentrert eller utvannet!:eek:

Bruker det ikke så mye, men syns å huske at Santa Maria sin på boks skal være bra!

cmh 17-03-10 11:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 849254)
Pass på å se bakpå! Det er stor forskjell på karbo- innhold og om den er konsentrert eller utvannet!:eek:

Bruker det ikke så mye, men syns å huske at Santa Maria sin på boks skal være bra!

Ok! Takk for det;)

Rin 17-03-10 12:27

Jeg pleier å bruke den lilla kartongen med extra creamy kokosmelk, selv. :)

Namba 17-03-10 12:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av cmh (Innlegg 849065)
Som sagt er det vekttapet du sikter til noe som var før ketolysen kom inn i bildet. Så vet ikke om 2 kg på snart 5 uker er så mye.. Ikke i mine øyne hvertfall.
Her prøves det meste og tydeligvis er det forskjellig for alle, så jeg prøver da forskjellig.

Nei, 2 kg på 5 uker er ikke mye, men 12 kg på litt over to måneder er mye! Kroppen din tenker nok ikke på samme måte som deg og tenker nok mest på hvor mye den har gått ned på hvor lang tid, og det er ikke småtterier.:) Nå vet ikke jeg hvor tung du er, men mest trolig så er det jo 10 % eller mer av kroppsvekten din, og da er det ikke rart om kroppen trenger tid på å stabilisere seg før den tør slippe flere kilo.

cmh 17-03-10 13:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Namba (Innlegg 849312)
Nei, 2 kg på 5 uker er ikke mye, men 12 kg på litt over to måneder er mye! Kroppen din tenker nok ikke på samme måte som deg og tenker nok mest på hvor mye den har gått ned på hvor lang tid, og det er ikke småtterier.:) Nå vet ikke jeg hvor tung du er, men mest trolig så er det jo 10 % eller mer av kroppsvekten din, og da er det ikke rart om kroppen trenger tid på å stabilisere seg før den tør slippe flere kilo.

Så rett du har!
Nå har jeg akkurat kommet fra trening med måling inkl.
Ny tråd er under oppbygging!:D

Namba 17-03-10 23:13

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av cmh (Innlegg 849325)
Så rett du har!
Nå har jeg akkurat kommet fra trening med måling inkl.
Ny tråd er under oppbygging!:D

Så bra at du endelig innser selv hvor bra resultater du faktisk har oppnådd. Nå håper jeg du får til å slanke-stresse ned og fokusere på resultatet, ikke på tiden.:) Lykke til videre!

cmh 17-03-10 23:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Namba (Innlegg 849614)
Så bra at du endelig innser selv hvor bra resultater du faktisk har oppnådd. Nå håper jeg du får til å slanke-stresse ned og fokusere på resultatet, ikke på tiden.:) Lykke til videre!

Hehe:) Satser på det samme!;)
I morgen drar jeg ut på landet til kjæresten og blir der til over påske.
Han jobber en del borte så jeg blir å få noen alenedager. Skal benytte dagene til å lese til eksamen, ri og på ski/turer. Og så klart holde kosten vedlike!:p
Tar ikke med meg målebånd og det styret der, så jeg gleder meg masse til å se kjæresten igjen, men også å komme hjem etter påske:D

Fumle 18-03-10 08:42

Jeg bruker den 400 ml boksen fra Landlord jeg og den har høyere fettinnhold enn de 'dyre' boksene. Koster litt over 9 kroner i tillegg :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.