![]() |
Sv: Lavkarbo - trenger hjelp
Du bør i alle fall spise deg mett, å gå sulten er den kortete veien til å sprekke. Ved å få i seg godt med fett og proteiner så slipper du å gå sulten. Spis når du kjenner sult, stopp når du er passe mett.
Og selv om det ikke går an å punktslanke, så vil du gå ned der fettet er overflødig, og det er for deg tydeligvis på magen. |
Jeg spiser hver tredje timer og jeg har trent styrke i ca ett år... men, det er perioder hvor jeg spiser EKSTRA mye og det er da jeg legger på meg.. jeg har blitt mye sterkere enn da jeg startet.. feks så klarte jeg å maxe 40 kg i benken og nå maxer jeg 110kg, men jeg har fortsatt mye magefett på kroppen.
Jeg prøver å holde meg, men etter en uke så ser jeg ingen resultater og gir opp jeg vet godt at resultatene tar tid før de kommer men det er noe som får meg til å bare gi opp :/ |
Sitat:
Primal workout: http://www.youtube.com/watch?v=NSoRcqUeMYw Sjekk andre videoer av sammme fyr for gode tips om variert treningsprogram som garantert får frem både magemuskler, og andre muskler for den saks skyld. Bare du tar tiden til hjelp. Grok on! ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:14. |