![]() |
Sv: Tror dere det gjør noe ... (Fun light)
Jeg er utrolig glad i kaldt vann. Men nyter gjerne lightbrus også. Jeg er ikke så glad i saft. Men som tørstedrikk kommer vann på førsteplass. For det stopper tørsten på en mye bedre måte, for meg i alle fall.
Må vel også nevne at jeg til tider har drukket veldig mye brus. Og er glad jeg nå i hovedsak drikker vann, med eller uten kullsyre. |
Er en av dem som drikker mye, M Y E, Pepsi Max. Er vokst opp med vann til middag og ett glass cola i helgene. With that being said, det var også da jeg var tynn :P Så begynteman i jobb og oppdaget penger..oppdaget burgere..oppdaget brus. Og da var det gjort.
Kan glatt si at jeg er avhengig av pepsi max. Drikker aldri saft, synes det er for 'tørr' smak. Og liker ikke kaffe eller te. Kjøpe iblandt en Imsdal eller Olden og den fylles gjerne opp 3-5 ganger iløpet av en arbeidsdag. Men ellers er det Pepsi Max som gjelder. Prøvde å stoppe for å se om det kunne være partystopper for meg, men holdt ikke ut mer enn ett døgn,så det vet jeg fortsatt ikke..hehe Konklusjon: enig i at vann slukker tørsten best..det er bare så vanvittig kjedelig. |
Sitat:
|
Sv: Tror dere det gjør noe...
Sitat:
|
Kan drikke på litervis med vann, men blir lei det og da.... Savner juice innimellom jeg, så derfor kjøpte jeg med fanta sin iste som jeg akter å unne meg innimellom :D
|
Jeg savner også juicen. Pleide alltid drikke det til lunsj på jobben. Så nå spriter jeg opp vannet med sitron eller lime.
|
Jeg drikker massevis av Funsaft og elsker det. Jeg har aldri vært noe spes glad i søtsaker, så det virker ikke sånn at jeg får lyst på mere søtt.:p Serverer Peach-icetea til mine gjester også, så da er det enda hyggeligere å kunne drikke det samma sånn i hverdagen. Bruker det også som blandevann hvis jeg tar en drink. Masse isbiter, vodka, pære/eplesaft og masse mynteblader, kjører alt i blenderen og punter med mynte og limeskive. Finnes ikke en eneste av mine venner som sier "neitakk" til det.;)
|
Jeg lager gele av Fun light når jeg har lyst på noe godt. :spisesnakIkke får jeg søtsug av det og ikke betyr det noe for vektnedgangen.
|
Hva er taffelvann?
Labomba: Den drinken din må prøves ;) |
Vær obs på at det er ikke sikkert du merker "konsekvensene" av brusen før etter noen dager. Jeg trodde jeg kunne drikke pepsi max osv og likevel gå ned fordi jeg gikk ned så mye den første uka. Men Godt inn i andre uka så ser jeg at det ikke går...står bom stille...
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16. |