![]() |
Sv: Voldsomt sukkertrang
ja, det var akkurat slik jeg følte det også. det ble alt for søtt for meg:D
|
Jeg gleder meg til det skjer! Har ikke skeiet ut i det hele tatt enda, men det var farlig nært i går når vi fikk venner på besøk og typen putta alt vi har av sjokolade i huset på bordet. :eek: Jeg redda meg med sukkerfri blåbærsaft og bacongull. Den sjokoladen må ut...
|
Men asså, var det ikke slik at man kunne spise søtt hvis det var uten eller lite carb. Altså hadde carb- sukkeralkohyler. Kan man ikke spise det? er det party stopper?
Kan søtt uten carb eller lite carb gjøre at vi detter ut av ketose? Hvorfor skal man egentlig minusere sukkeralkohyler? Er det noen som vet svaret? |
Du KAN spise det, men hos noen så trigger søtsmaken cravings, sult, ergo spiser man mer. Og det er jo å foretrekke at mat er mat og ikke undøvendige innholdsstoffer som sukkeralkoholer?
Men alt til sin tid, derfor er det jo bedre med lavkarbo kake til fest, rom&cola light, vin, etc til festlig lag. :) |
ja akkurat skjønner:) Koser meg litt med det lovelige lavcarbo sjokoladen, og kanskje kake og slikt på lørdager. Men er litt redd for å dette ut av ketose fordi det står at det er så mye karbohydrater i det, men ingen hvis man minuserer sukkeralkohylene. Vet ikke helt hva de sukkeralkohylene er og hvorfor man kan minusere de? Noen som vet?
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13. |