![]() |
Sv: Forgive me Lord, for I have sinned ...
Jeg må tilstå jeg også! Men jeg syndet ikke 17 mai. Jeg hadde siste vakt på jobben min i dag, jeg har jobbet på en dagligvare butikk og vi har selvfølgelig en stor smågodt avdelig. Jeg klarte ikke å holde meg, og stappet meg full av sjokoladebiter. Jeg ble så dårlig i magen at jeg måtte løpe på do, bare 5 min etterpå.
Det var IKKE verdt det!:( |
Bad girl.... Igår en brødskive og litt spetzler til middag. Brødskiven var eneste alternativ (personalmøte) ellers hadde det blitt kake. Men dårlig planlegging fra min side.
|
Jeg har syndet i dag. Svigers er på besøk, og de inviterte oss til Big Horn Steak House. Jeg klarte ikke å la være å spise potet til biffen og en cola. Men, litt spesielt nå da, de har aldri vært på besøk før, og det blir nok sikkert ett år til neste gang. ;)
|
Skjønner trådstarter godt! Vi hadde planlagt helgetur til mine foreldre i anledningen, og jeg var nær å avlyse heller enn å forklare min kjære mor at vi har endret kosten, og dra til bestemor på 17mailunch og forklare hvorfor "stakkars banet" ikke kan spise kake. :(
Det gikk heldigvis bare godt (sikkert fordi vi har gått ned i vekt og min mor har "hintet" i et år nå om at det trengs... Sjarmerende...), og jeg lagde Gerds ostekake som ble stor hit hos bestemor. :D Takk til gerd sier jeg også! Den ble litt mye karber i siden jeg la til mørk sjokolade i bunnen (bare smør og nøtter var virkelig ikke min ting), og jeg NØT virkelig min veldig planlagte 17mai-is. Helt verd det! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38. |