Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Best of greens (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33889)

misslinda 07-03-11 18:37

Sv: Best of greens

Hei.

Jeg får karber fra grønnsaker og bær hovedsaklig. Baker en sjelden gang for sønnen sin del, men det er ikke så ofte.

Tar en proteinshake på morgenen med bær, proteinpulver, vann, udos choice leicitin og husk(tom for husk akkurat nå, men skal til bergen i neste uke å shoppe mer) Hvis ikke jeg har tid til shake, så har jeg alltid noen hardkokte egg i kjøleskapet.
Til lunsj går det i salat med kyllinglår, laks, evt noe rester fra middagen dagen før eller en omelett med grønt til.
Til middag spiser jeg rent kjøtt/kylling/fisk og grønt. Av og til en dæsj rømme eller noe smør. Men det er bare av og til.

Som du ser så er ikke dette så mye. men det holder. Litt utenfor tema da, men tror at best of greens kanksje kan hjelpe meg på vekta..
trenger 2-4 ganger i uka i tillegg til rockering i 15-30 min hver dag..

vimsen85 07-03-11 18:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av misslinda (Innlegg 1049198)
Hei.

Jeg får karber fra grønnsaker og bær hovedsaklig. Baker en sjelden gang for sønnen sin del, men det er ikke så ofte.

Tar en proteinshake på morgenen med bær, proteinpulver, vann, udos choice leicitin og husk(tom for husk akkurat nå, men skal til bergen i neste uke å shoppe mer) Hvis ikke jeg har tid til shake, så har jeg alltid noen hardkokte egg i kjøleskapet.
Til lunsj går det i salat med kyllinglår, laks, evt noe rester fra middagen dagen før eller en omelett med grønt til.
Til middag spiser jeg rent kjøtt/kylling/fisk og grønt. Av og til en dæsj rømme eller noe smør. Men det er bare av og til.

Som du ser så er ikke dette så mye. men det holder. Litt utenfor tema da, men tror at best of greens kanksje kan hjelpe meg på vekta..
trenger 2-4 ganger i uka i tillegg til rockering i 15-30 min hver dag..

Men da er jo en millionerdollarspørsmålet; måler du deg? Ser da veldig bra ut det du spiser, men jeg merker at vekta står litt stille dersom det blir for mye bær. Mulig også du kan prøve å øke litt på fettet? Ser også at du skal ned 15 kilo, kanskje kroppen din er sta på å slippe de. Jeg har ca 10 kilo igjen til å være normalvektig nå, men de siste fem kiloene som jeg har blitt kvitt var standhaftige..

Hvordan føler du deg på kjernesunn i forhold til før? Har du mer energi og sånn? Jeg har litt lyst på den boka..

misslinda 07-03-11 20:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vimsen85 (Innlegg 1049208)
Men da er jo en millionerdollarspørsmålet; måler du deg? Ser da veldig bra ut det du spiser, men jeg merker at vekta står litt stille dersom det blir for mye bær. Mulig også du kan prøve å øke litt på fettet? Ser også at du skal ned 15 kilo, kanskje kroppen din er sta på å slippe de. Jeg har ca 10 kilo igjen til å være normalvektig nå, men de siste fem kiloene som jeg har blitt kvitt var standhaftige..

Hvordan føler du deg på kjernesunn i forhold til før? Har du mer energi og sånn? Jeg har litt lyst på den boka..

Ja, måler meg.. ingen forskjell :( Snufs.. Eg sliter med mye kvalme, så er under utredning hos lege. Ble myyye piggere når eg begynte i oktober, men eg har vært så mye sjuk no, så formen er dårlig.. Burde spise mer fett, men tilsetter en del i shaken på morgenen, har smør eller cocosa over all mat etc etc.. så det burde jo ikke mangle på fettet heller.. Men kanskje best of greens hjelper meg å løsne litt, for er som sagt før litt hard i magen og det kan gå flere dager mellom hver do besøk..
Boka kjernesunn mat er gull verdt. det er den jeg bruker mest ;) Den er det oppskrifter i. Kjernesunn familie ville jeg bare lånt på biblioteket evt. av noen du kjenner. Der er oppskriftene få, men teorien rundt hvorfor er vel verdt å få med seg. Jeg har lånt den bort til mange, akkurat nå har de på skolen til sønnen min lånt den :D

misslinda 12-04-11 19:07

Er det noen som har hatt bra resultater med dette?? Ser de har fått inn igjen den på iherb. Koster 18 dollar for en måneds forsyning... Funderer på om jeg skal bestille...

j88 12-04-11 19:16

Ja jeg bruker det fast, men veldig positive virkninger. Immunforsvaret har blitt bedre, hud og hår er mye bedre og energi nivået er høyere. Jeg bruker det og spirulina.

Pruttilutt 27-05-11 23:03

noen som fortsatt bruker? Har ikke turt å begynne på den :P men har jo kjøpt den greia, da! :p Kanskje jeg skal begnne i sommerferien? I fall jeg blir do-gående i flere dager ?

misslinda 01-06-11 19:32

Hei..

Nei, har vært blakk siden i mars, så har ikke fått kjøpt enda, men skal til litauen i neste uke, er mye billigere der, så når jeg kommer hjem fra ferie er det på tide å begynne å pine det i seg :p hehehe..

Det er jo bare til å begynne vel?? Har kjøpt meg proteinshake og som mellommåltid, så har jeg laga meg ett fint treningsprogram via bodybuilding.com.. skal satse mer på en sterk, fit kropp enn bare å være tynn ;) Men best of greens skal jeg begynne å ta i slutten av måneden ;)

Pruttilutt 01-06-11 20:06

Jeg har kjøpt merket Pure Planet og produktet "Purely Greens". Er det det samme? :o

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.