![]() |
Sv: Gå ned med ketolyse - BMI under 25?
Sitat:
|
Hei :)
Jeg er normalvektig men vil ned i fettprosent som deg. Ketolysekuren fungerer optimalt for meg og jeg "raser" går jevligt nedover i vekt/cm. Musklene mine begynner å bli mer deffinerte og kroppen er full av energi og ikke minst er kroppen blitt mye fastere. Hver uke er ikke alltifd ned i kg men cm minsker, å d er d viktigaste:p Så i mitt tilfelle er denne dietten/livstilen helt perfekt og jeg er alltid mett;) Så ja du kan følge denne, den er ikke bar:)e for di som skal ta av mer enn 10 kg ++ Lykke til. Gled deg til ny kropp og mer energi |
De som går opp i vekt er vel de som er undervektige og vil opp i vekt! Her må man lære seg å skille. At undervektige som vil opp i vekt kan komme opp i vekt med dette kostholdet er noe annet enn at alle som ikke er overvektige går opp i vekt. Vekten har ikke så mye å si, det er fettprosenten som er interessant. Den kan være høy i forhold til muskelmassen selv om man har lav BMI. Når man klyper seg selv i fettet finner man fort ut selv hvor mye som kan forsvinne med riktig kosthold. Og fettprosenten tror jeg dette kostholdet kan normalisere til det sunne for alle kroppstyper.
|
Heia :)
Vil bare også informere deg om at det er en diett som heter 3step-dietten, den kan du også finne her på forumet, les der og se om det kan være noe for deg.. den har jeg gått masse ned på og det går ganske fort :) |
Kan du finne tråden om 3-step? Jeg finner den ikke.
|
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:09. |